ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 28 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

ماه آسمان ما

مهمونای کاشانی و تولد بابایی

1395/7/3 13:31
نویسنده : مامان سمیه
307 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل بهاری حالت خوبه مامانی؟

امروز شما یک سال و 5 ماه و 24 روز سن داری و من برات این خاطره رو ثبت میکنم هستی من محبت هفته قبل دوست بابا (آقا هادی) به همراه همسر و دختر 2 سال و 2 ماهه شون اومدن شهر ما، 4 روز خونه ما مهمون بودن، کلی جاهای مختلف با هم رفتیم و حسابی خوش گذشت محبت مخصوصا به شما بچه ها که کلی شیطونی کردین و حسابی با هم بازی میکردین بغل

غزل در امامزاده کوه

غزل در روستای ورکانه 

غزل در شهر لالجین 

غزل در حال خوردن آیس پک نوتلا...خوشمزه خیلی خوشمزه بود خندونک 

غزل در کنار سد اکباتان محبت

یه عالمه عکس دیگه هست که الان وقت ندارم بذارم...خلاصه که کلی جاهای دیدنی رفتیم و حسابی خوش گذشت...یکم مهر هم تولد بابا حامد بود که خونه خاله آسیه اینا گرفتیم و بابا جون رو حسابی خوشحال و غافلگیر کردیم محبت ان شالله بعد عکس تولد رو هم میذارم

امشب دوست بابا (بابای حسین) با خانواده میان خونه مون، مطمئنم حسابی خوش میگذره محبت 

این روزها به شدتتتتتتتتتتتت بهم وابسته ای، یعنی اجازه هیچ کاری بهم نمیدی عزیز دلم، حتی آب و غذا هم از دست بابا نمیخوری و حتما من باید بهت بدم محبت این وابستگی رو خیلی دوست دارم، هر لحظه عاشق ترم میکنی غزلبغلبوس

تو همین هفته هم میریم خونه پسرعموی بابا، چند روزی اونجا هستیم، اونجا هم با محمد جواد که یه ماهی از شما کوچیک تره حسابی سرگرمی مامانیمحبت قربونت برمممممممممممممممم که دلخوشیه من و بابایی محبت

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان سمیرا
5 مهر 95 3:14
زیارت قبول غزل جون . همیشه به گشت. اون عکس نصفه نیمه تویی سمیه جون ؟
مامان سمیه
پاسخ
بله نصفه نیمه هه منم
مامان سمیرا
9 مهر 95 3:05
18 ماهگیت مبارک غزلی
مامان سمیه
پاسخ
ممنون. 18 ماهگی سامیاری هم مبارک