ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 21 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ماه آسمان ما

از شیر گرفتن یا از پوشک گرفتن؟

1395/9/21 10:07
نویسنده : مامان سمیه
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردانه من، خوبی مامانی؟ عسلم این روزها من دارم فکر میکنم که شما رو از شیر بگیرم یا نه؟ اخه به هیچ عنوان لب به هیچ نوع غذایی نمیزنی و دیگه ما رو کلافه کردی، یعنی از اولشم بچه غذا خوری نبودی ولی الان دیگه خیلی بدتر شده اوضاع، بعضی وقتا میگم شاید به خاطر دندون در آوردن باشه ولی خب مگه فقط تویی که دندون در میاری؟ فرقی بین وقتایی که دندون در میاری با سایر اوقات نمیبینم، نهایت وقتی حالت کامل خوبه و خبری از دندون نیست در روز یکی دو قاشق کوچولو غذا میخوری و بقیه ش رو میچسبی به من و میگی می می اگه هم بخوام بهت ندم اونقدر گریه میکنی و جیغ میکشی که نگو غمگین الان دو هفته ایمیشه حتی آب هم نخوردی و من واقعا خسته م، مثل اوایل شیردهی سینه م زخم شده و وقتی شیر میخوری خیلی خیلی اذیتم خطا بابا حامد که میگه از شیر بگیرمت، من هی مقاومت میکنم، راستش دلم نمیاد، هی بهت میگم مامان جون غذا بخور که من مجبور نشم زودتر از موعد از شیر بگیرمت، کاش میشدمتنظر اینکه مدتیه اصلا وزن نگرفتی هم یکی از دلایلیه که باعث میشه به از شیر گرفتن فکر کنم غمگین چند ماهه دریغ از 100 گرم، همینجوریشم شما کم وزن میگرفتی حالا چند ماهه اصلا وزن نگرفتی و ما نگران سلامتیت هستیم دلبندم، ازت خواهش میکنم غذا بخور تا من مجبور نشم خلاف میلم زودتر از شیر بگیرمت بوس 

مورد دیگه اینکه فکر میکنم آمادگیه از پوشک گرفتن رو داری، وقتی پی پی میکنی میگی و بعد خودت سریع میری پوشک و تشک تعویض میاری، وقتی میشورمت دیگه اعتراض نمیکنی و گاهی هم سعی میکنی پوشک رو از خودت جدا کنی، حالا موندم که اگه قرار باشه از شیر بگیرمت پروژه پوشک میمونه برا چند وقت بعد که اصلا دوست ندارم، پس واقعا از ته دل دوست دارم غذا خوردنت بهتر بشه تا من اینقدر فکرم مشغول نباشه، ممنون دختر قشنگم بغل

اینجا داری با شیشه های روغن بازی میکنی محبت شیشه ها رو خوابوندی و خودت هم وسطشون لالا کردی بوس

اینم از سری ماجراهای غزل و باباش...عاشقتونم محبتبوس

یک سال و 8 ماه و 12 روز سن داری گل گندمم بغلبوس

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان سمیرا
21 آذر 95 15:11
از دکتر سوال کردی چیکار کنی ؟ می تونی یه چند ساعت بچه رو پیش باباش یا مامانت بذاری تورو نبینه .شاید غذا بخوره.
مامان سمیه
پاسخ
هنوزبا دکتر مشورت نکردم ولی واقعا باید فکری به حال غذا خوردنش کنم. چند سری گذاشتمش پیش باباش اونقدر بی تابی کرده که نگو
سایرا
22 آذر 95 14:49
سلام مامان گل حواست باشه پروژه از شیر گرفتن و از پوشک گرفتن همزمان نباشه بچه دچار استرس میشه ولی از شیر بگیرش مطمئن باش خدا هم کمکش میکنه و بعد مجبوره غذا بخوره
مامان سمیه
پاسخ
سلام عزیزدلم. اره درست میگی نباید همزمان باشه. حالا اگه همکاری کنه اول از پوشک میگیرمش بعد چند ماه از شیر...فقط خدا کنه غذا بخوره که از شیر گرفتن نیفته اول