ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 21 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ماه آسمان ما

دومین شب یلدای دخترکمون

1395/10/4 14:55
نویسنده : مامان سمیه
220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگم، خوبی خانوم کوچولوی من؟  امروز شما یک سال و 8 ماه و 25 روز سن داری و من میخوام برات از دومین شب یلدات بگم گلم، من و شما و باباحامد شب یلدا رفتیم خونه مادرجون (مامان من) قرار بود عمو اینای منم بیان که نتونستن و خودمون بودیم، کلی خوراکی خوشمزه بود و از همه مهم تر غذایی که من عاشقشم یعنی فسنجان خوشمزه اون ب کلی با دایی حسین و دایی احسان بازی کردی و خیلی خوش گذشت یه عالمه عکس هم گرفتیم محبت 

خب حالا بگم از تغییرات خیلی خوبی که داشتی، خدا رو هزاران بار شکر از یکی دو روز بعد از پست قبل من تصمیم گرفتم کمتر به شما شیر بدم و تا جایی که میشه بهت غذا بدم و خب باید اعتراف کنم خیلی سخت بود اما موفق شدم، شما الان روزی 4 بار شیر میخوری اینجوری که وقتی بیدار میشی به عنوان صبحانه میخوری بعد سر ظهر وقتی میخوای لالا کنی بعد اول شب و در نهایت هم موقع خواب، یعنی موفقیت بزرگی بود برای ما، هر چند واقعا بهانه شیر میگرفتی و به شدت اذیت بودی اما خب واقعا غذا بهتره تا اینکه هی الکی شیر بخوری و وزن هم نگیری، دیروز هم وزنت کردیم با ترازوی دیجیتال مغازه بابا بزرگ که شده بودی 9800 و ما بسیار خوشحالیم و حالا انگیزه گرفتیم که حتما همین روند رو ادامه بدیم و در برابر نق های شما کوتاه نیایم بغل امروز هم بابا حامد دو شیفت سرکاره و ما کلی از صبح با هم وقت گذروندیم، صبحانه کامل نون پنیر و کره و چایی شیرین خوردی، بعدش قطره آهن و لیمو شیرین و بعدشم ناهار، حالا هم مثل فرشته های ناز لالا کردی بوس مامان فدای قند عسلش بشههههه محبتبغلبوس 

یکی از شیرین زبونی هات که من رما عاشقشم اینه که به جوراب میگی جیجاب بغل وای من اینقدر جیجاب گفتنت رو دوست دارم که هر بار میگی کلی ماچت میکنم بوسبوس خوشمزه منی تووووو بغل

یه شبم خیلی شیک و خانوم مداد رنگی هایی که هدیه آقای حیدری ناز (مستاجر مغازه بابا جعفر) بود رو برداشتی و دیوار خونه مون رو صفا دادی محبت البته خیلی راحت پاک شد ولی تو کلی ذوق کردی و او شما بیشتر من و باباحامد ذوق کرده بودیم بوس 

برا خودت پیکاسویی شدی دلبندم، اونقدر با مداد رنگی ها نقاشی میکشی که یه دفتر کامل پر شده از خط و خطوط خوشگل تو بوس منم روزی هزار بار برات هورشید (خورشید) و کوه و گل و آله (خاله) و دارره (دایره) و اشکال مختلف میکشم محبت 

یادت باشه عاشقتم محبتبوس 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان سمیرا
8 دی 95 4:08
تبریک میگم ... انشاالله که مادر و دختر باهم کنار میاین و موفق میشید. منم دلم غش رفت واسه جیجاب گفتنه غزلی
مامان سمیه
پاسخ
مرسی سمیرای عزیز خدا گل پسرت رو برات حفظ کنه ان شالله