ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 23 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

ماه آسمان ما

تازه بیدار شدم

1395/11/27 16:13
نویسنده : مامان سمیه
185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کلوچه خوشمزه مامان، خوبی دلبندم؟ شاید امروز که بزرگ شدی و داری این خاطره رو میخونی من دیگه بهت نگم کلوچه خوشمزه اما مطمئنم هنوزم برام خوشمزه ترین و قشنگ ترین اتفاق دنیایی محبتبوس 

دیروز و پریروز بابا همش شیفت بیمارستان بود حتی شب به خاطر همین من و شما کوچ کردیم خونه مامان جون اینا و خاله فاطمه هم بود و کلی خوش گذراندیم محبت دیروز غروب شما از خواب بیدار شدی و تو بغلم بودی مامان جون گفت غزل بیا میوه بخور خیلی ناز گفتی تازه بیدار شدم، صبر تون (کن) بغل یعنی به نوبت همه اومدن و اونقدر ماچت کردن که نگوووو فدای شیرینی زبونی هات بشمممممممم بوس 

هفته قبل عروسیه پسر عموی من بود البته روضه بود چون رفته بودن کربلا و بعد مراسم روضه گرفتن، شما هم اونقدر بهت خوش گذشت که به زور آوردیمت خونه یعنی قشنگ به زوراااا کلی جیغ کشیدی تا اومدی خونه خنده البته شبی که مراسم داشتن اونقدر برف اومد که ما مجبور شدیم بمونیم خونه دخترعموی من که نزدیکه، همه راه ها بسته بود و برف همچنان میبارید ولی همون شب کلی خندیدیم و خوش گذشت و شما هم مگه میخوابیدی؟ از این اتاق به اون ور و کلی دلبری و بلبل زبانی برای دختر عموی من و خانواده ش محبتبوس 

اینجا فردای عروسیه که راه ها باز شده و میخواستیم بیایم خونه مون بوس

اینجا هم دو سه روز بعدشه که بازم همچنان شکر خدا برف میبارید و همه جا سفید پوش بود جشن

اینم گوشه ای از شیطنت ها و بازی های شیرین غزل جونه که من و باباش رو عاشق خودش کرده بوس 

امشبم قراره بریم خونه مامان گلی، یه خبر خوب دیگه اینکه عمه فاطمه داره نی نی میاره محبت هنوز مشخص نیست دختر عمه دار میشی یا پسر عمه دار ولی ان شالله در سلامت به دنیا بیاد نقل جدیدمون بوس ان شالله تابستان دنیا میاد

تو هفته قبل یه بارم با هم رفتیم نمایشگاه صنایع دستی و سوغات که شما کلی خوشت اومد و خیلی ذوق کرده بودی اصلا هم حاضر نبودی بیای بغلمون محبت 

چند وقتیه دارم سعی میکنم برای از شیر گرفتن آماده ت کنم واسه همین به تدریج وعده های شیرت رو کم کردم الان رسیدیم به دو وعده در روز یعنی موقع خواب ظهر و خواب شب. تا صبح هم دو بار بیشتر شیر نمیخوری. خیلی از روند راضیم خدا رو شکر. ان شالله اینجوری کمتر اذیت میشی . بهت گفتم باید از شیر خانم گاوی بخوری و حالا چند روزه عصرانه یه کم شیر خانوم گاوی میخوری محبت فدات بشم که دیگه برا خودت خانمی شدی عزیزدلمبوس 

امروز شما یک سال و 10 ماه و 18 روز سن داری و ان شالله دو سه هفته دیگه کامل از شیر میگیرمت، فعلا ایام فاطمیه س و دلم نمیاد ان شالله به سلامتی و دل خوش بعد ایام فاطمیه محبت 

پسندها (2)

نظرات (0)