ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 28 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

ماه آسمان ما

31 ماهگی خوشمزه مامان

1396/8/9 23:57
نویسنده : مامان سمیه
174 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانوم کوچولوی من الهی فدات شم که امروز 31 ماهه شدی نفسممحبت

خاطراتت هی تلنبار میشه و وقت نمیکنم برات بنویسمبوس الان شروع میکنم ببینم تا کجا میرسم تعریف کنم. جمعه 28 مهرماه صبح حرکت کردیم به سمت تهران تا از اونجا بریم مشهدمحبت توی ماشین یک ساعتی خوابیدی و نزدیکای تهران دیگه حوصله ت داشت سر میرفت که ما هی باهات بازی کردیم و شما سرگرم شدی. جمعه ظهر سوار هواپیما شدیم و رفتیم مشهدمحبت 

از جمعه عصر ما کلی بهمون خوش گذشت چون بیشتر حرم بودیم و مشغول زیارت که واقعا یکی از بهترین سفرهای عمرم بود و شما اصلا اذیت نکردی و بسیارررر خانوم بودی درست مثل همیشهبوس یکشنبه شام رفتیم خانه خاله زهرا و با دیدنشان دل مامان پر از خوشی شد هر چقدر از ناری و عزیزی و شیرینی تسنیم کوچولو بگم کم گفتم مثل ماه بود ماشالا هزار ماشالا شیرین زبان و فرشتهمحبت شما اونجا کلی بازی کردی و ما هم حسابی تسنیم رو ماچ مالی کردیمبوس فرداشم که میشد دوشنبه تو حرم مراسم بود خاله زهرا و تسنیم امدن پیشمان و چند ساعتی با هم بودیم هر چند شما قبل از شروع مراسم خوابیدی تا اخرش موقع نماز جماعت بیدار شدیمحبت

 بعد از نماز مغرب و عشا هم ما با خاله زهرا و تسنیم رفتیم تو پاساژی که طبقه پایینش شهربازی بچه ها بود و شما حسابی بازی کردیبغلروز سه شنبه هم صبح رفتیم حرم و غروب رفتیم شهربازی پارک ملت مشهد، هوا اون شب خیلی سرد بود ولی شما کلی بازی کردی و حسابی بهت خوش گذشت

روز چهارشنبه هم برگشتیم خانه خودمان.خدا رو صدهزار مرتبه شکر که این سفر عالی نصیبمان شد و از همه مهم تر شکر که همسفرمان شما فرشته پاک و عزیز بودی. زیارتت قبول نازدانه منمحبت 

دیشب هم دوست بابا که یه دختر یک سال و 10 ماهه دارن امده بودن خانه ما و شما حسابیی بازی کردی انقدر بهت خوش گذشت که من و بابا باورمان نمیشد اینجوری از ذوق بخندی و بازی کنی..مامان فدای ذوق و شوقتبغل امروز هم باباجعفر رفت کربلا..دایی حسین چند روز قبل رفته بود و امروز هم باباجعفر رفت. خدا نگهدار همه مسافرا باشهمحبت 

الان شما و باباحامد خواب نازین منم فرصت رو غنیمت شمردم و امدم ثبت خاطره کنم. دوستت دارم گل نازممحبت

شما امروز 2 سال و 7 ماه سن داریبوس

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان سمیرا
10 آبان 96 0:11
زیارتتون قبول . همیشه به سفر. اولین سفر مشهد غزل جون بود؟ مشتی غزلی
مامان سمیه
پاسخ
ممنون سمیرا جون.خدا رو شکر خوب بود و ما رو مصمم کرد بیشتر باهاش سفر بریم