ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 28 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

ماه آسمان ما

عشق تو یه حس تازه س

1393/6/10 20:46
نویسنده : مامان سمیه
175 بازدید
اشتراک گذاری

با چه زبونی خدا رو بابت بودنت شکر کنم عزیزدلم؟ با بند بند وجودمون از خدا ممنونیم که ما رو لایق دونسته که تو رو به دنیا بیاریم و بزرگ کنیم، از خدا میخوایم سالم و صالح باشی و بنده خوبی برای خدا باشی عشقممحبت امروز ساعت 4 عصر وقت سونو گرافی داشتیم، من و باباجون با هم رفتیم، طی تحقیقاتموم دکتری رو انتخاب کردیم که اجازه بده بابایی هم بیاد داخل و بتونه حتی از تو فیلم هم بگیره، با خوشحالی و ذوق هر دو رفتیم و در حالی که من خیلی مثانه م پر نبود رسیدیم مطب، همون موقع هم منشی گفت میتونید برید داخل، یعنی من و باباجون ذوقی کردیم وصف ناشدنی رفتیم داخل و من به وری خودم نیاوردم که خیلی هم مثانه م پر نیستخندونک دراز کشیدم رو تخت اما یه کم از اینکه پیش بابایی دکتره مرد قرار بود معاینه م کنه معذب بودمخجالت یه خورده که اون دسته هه رو رو شکمم فشار داد گفت 8 هفته و 6 روزه البته قبلش تاریخ اولین روز اخرین پری رو ازم پرسید بعد وزن و قد و اینا رو گفت و صدای قلبتم گذاشت برامونبغل باباجون هم از اول از من و تو فیلم گرفت و کلی ذوق میکرد منم که قند تو دلم اب میشد، بابا جون از اقای دکتر خواست تا صدای قلبتو دوباره برامون بذاره و اونم مهربون بود و گوش کرد محبت الهی قربونت برم که از وقتی صدای قلبتو شنیدم حالم یه جوریه، انگاری تازه باور کردم که هستی محبت تنها خواستم از خدا سلامتی و دل خوش من و تو و باباجون کنار همهفرشتهخدا  همه منتظرای نی نی رو دلشاد کنه

فکر کن ما ساعت 4 وقت داشتیم 4 و ربع کارمون تموم شده بود و تو خیابون بودیم، من زنگ زدم مامانم و بهش گفتم و رفتیم میوه خریدیم و اومدیم خونه، جلسه های عصر دفتر رو هم نرفتمخندونک اخه روز به این مهمی ادم میره جلسه؟ چشمک

من و بابا جون خیلی خوشحالیم که تو هستی، ولی عزیزدلم دکتر گفت یه تیکه کوچیک لخته خونه هم تو رحم دیده میشه که به گفته خودش اغلب خانما اینو دارن، بعد از من پرسید لکه بینی داری؟ گفتم نه، اونم گفت به دکترت نشون بده، وقتی نگرانی منو دید گفت چیز خاصی نیست اکثر خانما این لکه ها رو دارن و مشکلی درست نمیکنه، حالا فردا پیش دکترم وقت دارم برم سونو رو نشون بدم تا نظرشو بدونمآرام ایشالا که به حق صاحب این روزها امام رضا و خواهرشون حضرت معصومه چیز خاصی نیست و من و تو دوران سالم و راحتی رو با هم میگذرونیمبوس

پس امروز شیشمین روز از هفته 8 بود...یه هفته کمتر از محاسبات من و باباجون و خانوم دکتر بوس خدا جون تا اخرش همراه من و نی نی دلبندم باشمحبت

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)