ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 28 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

ماه آسمان ما

عمر مامان خواهر میشه

1396/11/7 10:10
نویسنده : مامان سمیه
228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیدم، دختر قشنگم ماشالا روز به روز خانوم تر میشی و من چقدر خوشبختم که خدا تو رو بهم دادهمحبت امروز امدم تا یه خبر خوب بهت بدم، شما داری خواهر میشی نفسممحبتبغل چقدرم بهت میاد عشقمممممممبوس الهی که عاقبتت به خیر بشه عزیزم، وقتی میگم داری خواهر میشی قند تو دلم آب میشه دختر قشنگممحبت  بله دیگه لطف خدا بازم شامل حال ما شد و قراره یه فرشته دیگه به خانه ما قدم بذارهمحبت خدا رو صدها هزار بار شکر که ما رو بازم لایق دونستجشن 

هنوز این خبر خوب رو به شما نگفتیم و البته کسی از فامیل و اشنا هم خبر نداره ان شالله که چند هفته دیگه خبر میدیم اما شما فعلا زوده که بخوای این خبر رو بدونی نفسمبوس احتمالا چند ماه دیگه شما خبر دار میشی که قراره یه فرشته دیگه بیاد کنار ما زندگی کنهمحبت 

نی نی جدید هم طبق سونوگرافی الان 7 هفته و 3 روز سن داره و روز به روز بزرگتر میشه و من همش یاد دوران بارداری شما میفتم که چقدر لذت بخش بود. دخترم من تمامی حس های خوب دنیا رو با شما تجربه کردم، حالا میخوام با یه کنجد دیگه اون حس های عالی رو تکرار کنم. خدایا هزاران بار ممنونممحبت

عکس جدید از شما زیاد دارم ولی هنوز رو گوشیمه و خالی نکردم رو سیستم، فدات بشم شما روز به روز خانوم تر میشی و من و بابا حامد از داشتنت خوشبخت ترینیممحبتبوسبغل 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان سمیرامامان سمیرا
9 بهمن 96 2:19
سلام واقعا راسته ؟؟ وای یه جوری شدم ! گریم گرفتزیبا مبارکه تبریک می گم عزیزم  انشالله به سلامتی . الان حسم این جوریه که انگار من باردارمو سامیار می خواد بدنیا بیاد. دوباره خدا داره سامیارو میده بهم. گریه بارداری دوم شیرینیش دوبرابره این بار چون همه چیو تجربه کردی و لذتشو بردی .از اینکه دوباره قراره اونارو تجربه کنی بیشتر خوشحالی . محبت   واقعا واست خوشحالم سمیه جون خیلی ذوق کردم . از خوشحالی گریم گرفت  حالا می خوای واسش وبلاگ جدا درست کنی یا همین جا می نویسی؟ حالا یه هویی شد یا برنامه ریزی کرده بودی ؟ چیزی نگفته بودی خندونک
مامان سمیه
پاسخ
سلام سمیراجون.دیدی غزلم داره خواهرمیشهمحبت خیلی خوشحالم و کلی ذوق دارم ولی بعضی وقتا میگم یعنی این منم که دارم مامان دوتا فرشته میشممحبت خیلی حس خوبیه ان شالله به زودی تجربه ش کنی عزیزم.ممنون از تبریک قشنگت سمیرای مهربونبوس  دلمون میخواست 4 نفره بشیم  خدای مهربون هم لطف کرد محبت
مامان سمیرامامان سمیرا
9 بهمن 96 20:41
وای فکر کن یعنی غزل کوچولو از اون عکس روز اول که دیدمش چقدر بزرگ شده که الان داره خواهر بزرگتر میشه !انشالله به سلامتی به دنیا بیاد عزیزم . زودی خاطره هاشو ثبت کن تا هم یادت نره هم  ما بخونیم و لذت ببریم بوسمحبتبغل
مامان سمیه
پاسخ
ممنون سمیرای نازممحبت ان شالله قسمت شما بشه دوباره محبت