ماه اسمان ماماه اسمان ما9 سالگیت مبارک
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

ماه آسمان ما

آخرین پست سال 96

1396/12/27 16:02
نویسنده : مامان سمیه
223 بازدید
اشتراک گذاری

سلام غزل مامان،خوبی نازدونه من؟محبت الهی مامان فدات شه دختر خانوممبغل دختر قشنگم یه کار جالب از دیروز یاد گرفتی که من از خوشحالی رو ابراممحبت از دیروز صبح به صورت خودجوش خودت میری دستشویی و اجازه نمیدی من همراهت بیامبوس عمرم خیلی زود داری مستقل میشی و من هر لحظه دلتنگ روزهای اول دنیا اومدنت میشمبغل فکر کن هربار که جیش داری بدون اینکه به من بگی میری در دستشویی رو باز میکنی و میری تو و بعد چند لحظه صدام میکنی که بیام بشورمتبغل آخ نفسم چقدر دوستت دارم فقط خدا میدونهبوس  فقط من یه کم نگرانم که نکنه تو دستشویی بخوری زمین، باباحامدم کاملا مخالف این کاره و میگه زوده البته به درخواست من چیزی بهت نمیگهبغل فقط از خدا میخوام نگهدار همه بچه ها باشهمحبت 

هفته قبل چند روزی قم بودیم که به شما حسابی خوش گذشت چون هر لحظه کلی همبازی دوست داشتنی داشتی و همه دور و برت بودن. از قم که برگشتیم شما بلافاصله تب کردی و دل درد شدید هم داشتیغمگین دکتر بردیم دارو داد و گفت ویروسیه، چند روز خیلی سخت رو گذراندیم،شما بعدش شکمت شل شد و چند روزم درگیر اون بودیم. حالا فکر کن این وسط منم دقیقا همین بیماری رو مبتلا شدمغمگین پوستم کند حسابی،خدا رو شکر که الان هر دو خوبیم. 

 چیزی تا سال جدید نمانده، امسال سومین سالیه که عید برای من رنگ و بوی دیگه ای داره،اومدنت به زندگیم تمام روزهام رو عید و بهار و شکوفه باران کرده فرشته خوشبختیممحبت خدا رو شکر که هستیبوس

از خواهر یا برادر احتمالیت هم بگم که امروز 15 هفته و 2 روزه که تو شکم مامانه و خدا رو هزاران بار بابتش شکر میکنم،امروز وقت دکتر دارم تا قبل عید وضعیتم برسی بشه و آزمایش یا سونوی لازم رو برام بنویسه،چند هفته دیگه مشخص میشه که خواهر تو راه داریم یا برادرمحبت

دوستتون دارم عزیزای دلم....مامان سمیهمحبت

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
27 اسفند 96 21:48
پیشاپیش عیدتون مبارک سال خوبی داشته باشین😙❤