ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 1 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

ماه آسمان ما

سه سالگی نازنینم

1397/1/30 23:08
نویسنده : مامان سمیه
229 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته نازم، خدا رو شکر انقدر سرم شلوغه که وقت نمیکنم خاطرات قشنگت رو به موقع ثبت کنم، به همین خاطر تا جایی که یادمه مینویسم و امیدوارم بتونم از این به بعد بیشتر بیام اینجا، عید امسالم مثل سه سال قبل از بهترین عیدهای من و بابا حامد بود، از وقتی خدا شما رو توی عید به ما داده عید ما شیرین تر از عسل شده،خدا رو هزاران بار شکر بابت داشتنت گلممحبت

نمیدونم چرا بازم نمیتونم با گوشیم عکس بذارم! تولد شما مثل سالهای قبل توی دو شب برگزار شد و خیلی بهت خوش گذشت. چند روز بعد از تولدت هم از دوستای نازت رها و نیکا و حسنا به همراه ماماناشون دعوت کردیم اومدن خونه مون و باهم تولدبازی کردیمجشن

خدا همه بچه ها رو حفظ کنه الهیمحبت 

خب از فرشته دوم بگیم که مشخص شد که دختر خانمهمحبت الهی مامان فداش بشه که انقدر برام عزیزهبغل توی 16 هفته و دو روزگیش اولین تکانش رو متوجه شدم و دوباره پر از حس خوشایند مادری شدممحبت روز هشتم فروردین یعنی وقتی 16 هفته و 4 روزه بود رفتم سونو و جنسیت نازش هم مشخص شد و ما رو غزق شادی کرد...خدایا هزاران بار شکرمحبت الهی که همه فرشته های تو راه به سلامت بیان بغل مامانشون. وضعیت خودم تو این بارداری هم شکرخدا خوبه و تا الان یک کیلو نیم وزن اضافه کردم. آزمایش غربالگری مرحله دوم رو هم انجام دادم و هنوز تو فروردین برای ویزیت دکتر نرفتم. ببینم کی وقت میشه برم. امروز هم 19 هفته و 5 روزه که دختر نازم مهمون وجودم شدهمحبت بوس و با تکونای قشنگش دل منو میبرهبغل  چیز دیگه ای فعلا یادم نمیاد. ان شالله هر دوی شما گلای نازم سلامت باشین و عاقبت بخیر بشینمحبت

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
31 فروردین 97 8:06
تولدت مبارک پرنسس💗💗💗💗