ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 1 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

ماه آسمان ما

چکاب سه سالگی دردانه مامان

1397/2/14 21:43
نویسنده : مامان سمیه
233 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسممحبت امروز روز خوبی داشتی؟الهی خدا پشت و پناهت باشه دخترممحبت هفته قبل میخواستم ببرمت مرکز بهداشت برا چکاب سه سالگی که هوا سرد و بادی بود مامان گلی بابا بزرگ اومدن سر بزنن بهمان من ازشون خواستم شما رو ببرن مرکز بهداشت تا منم به کارام برسم اونا هم لطف کردن و قبول کردن. وقتی برگشتن مامان گلی گفت که وزنت 11 و 750 بوده و قدت92 سانتی مترمحبت فدای قد و بالات بشم منبوس به گفته مرکز بهداشت اگه 12 کیلو بودی بهترتر بود که ان شالله بهتر وزن میگیریمحبت  

فردا هم به سلامتی عازم سفریم.میریم انزلی و سه روز هستیم. ان شالله همه چی خوب پیش بره و من و تو اذیت نشیم. 

من و فرشته تو راهمون هم 21 هفته و 6 روزه که با همیم و خدا رو برا تک تک لحظاتش شکر میکنیم. سه شنبه که 21 هفته  2 روزمون بود رفتیم دکتر تا ویزیت ماهانه بشیم. فشارم 10  نیم بود و تا حالا هم 2 کیلو اضافه کردم. دکترم گفت همین امروز برو سونوی آنومالی چون دیر هم شده منم سریع وقت سونو گرفتم  رفتم و خداروشکر همه چی خوب بود و نی نی سالم بود. فقط شوکه شدم چون گفت نی نی پسرهتعجب هی گفتم آقای دکتر با دقت نگاه کن سونوی قبلی گفته دختره اونم گفت نه مطمئنم پسره. اینجوری شد که نی نی ما پسره. من که منتظرم تا هفته 28 دوباره  جنسیت ر بگه اگه پسر بود براش خرید کنم. از خدا میخوام سلامت باشه و عاقبتش بخیر بشه

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان نفیسهمامان نفیسه
15 اردیبهشت 97 9:01
سلام عزیزم سفر بی خطر. خوش بگذره. ایشالا نی نی تون هم صحیح و سالم باشه. گلی ما تو مسابقه شرکت کردیم. لطف میکنید 5 تا پست آخریمون رو لایک کنید؟ ایشالا جبران میکنیم
مامان صدرامامان صدرا
15 اردیبهشت 97 9:03
ماشالله خدا حفظش کنه😙تنش سلام باشه❤😚
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
16 اردیبهشت 97 1:30
ایییی جووونم انشالله نی نی تون بسلامتی بدنیا بیاد و سالم و صالح باشه 🍁🌸😍😍😍😍 خوشحال میشیم ب بوی بهشت ما هم تشریف بیارید🌸😍🙏
مامان حسنا
16 اردیبهشت 97 17:46
اااااااااااااااااااااااااااااااااااای خداااا. سمیه شوهر تو دختر دوست داره. چه حالی شده وقتی اینو شنیده. الهی که سالم و سلامت باشه هر چی که هست.  
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
23 اردیبهشت 97 14:44
چه خوب جنس تون جور شد.