ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 23 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

ماه آسمان ما

دخترکم تنها میخوابه...هوراااا

1397/3/22 0:07
نویسنده : مامان سمیه
356 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نقل و نباتممحبت تا امروز مخاطبم فقط غزل بوده ولی دیگه باید با جوجه دومم حرف بزنم. الهی مامان فدای هردوی شما بشهبوس 

هفته قبل رفتم ویزیت دکتر زنان و نیم کیلو بیشتر از ماه قبل شده بودم.یعنی الان 60 و نیم کیلوام. دکتر برام آزمایش دیابت نوشت و انجام دادم که شکرخدا مشکلی نداشتم.هزینه آزمایشم شد 15 هزار تومن. میزان قند ناشتام 74 بود که خوب بود. حالا سونو هم نوشنه که ان شالله دوهفته دیگه باید برم. تو راهی نازم خیلی دوست دارم و با تکونات ذوق عالم رو میکنم.مرسی که هستیبغل 

از هر چه بگذریم نفس مامان رو باید فدا شدبوس الهی فدای غزلکم بشم که اینقدر ماه و عزیزه. خیلی خیلی به من وابسته س و حالت صورتمم براش مهمه. یه  پیشرفتی که ماه من داشتی اینه که شبا من برات قصه میگم و از اتاق میام بیرون و شما کم کم میخوابی. قبلا باید تقریبا نیم ساعتی تو اتاق چراغ خاموش میماندم تا شما خوابت ببره ولی الان دیگه بعد از قصه میام بیرون و شما خیلی قشنگ میخوابی. قرار هم این شد که هرشبی که تنها خوابیدی یه ستاره جایزه بگیری و وقتی ستاره ها 5 تا شد بشن ماه و  در نهایت فرشته مهربان برات جایزه یه بسته ماژیک بیاره. که همینم شد و الان دوسه روزه ماژیک دار شدی و کلی خوشحال شدی.الهی فدات شم نفسمبوس

از روز شنبه ظهر من و شما باروبندیل رو بستیم و رفتیم خانه مامان جون آخه بابا حامد میخواست سم پاشی کنه تا به خاطر فصل گرما حشرات نیان تو خانه. امروز غروب برگشتیم خانه و شما خیلی اصرار داشتی همونجا بمانیم.آخه خیلی بهت خوش میگذشت همش تو حیاط بودی و دایی ها هم حسابی باهات بازی میکردن.

یکی دو هفته دیگه باید برم سونوگرافی و بعدش خبر آمدن عضو جدید رو به شما میدیم. 27 هفته و یک روز از سن نی نی تو راهی ما میگذره. مامان فدای هر دوی شما عزیزانممحبت

 

پسندها (7)

نظرات (2)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
22 خرداد 97 10:57
گل
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
24 خرداد 97 10:28
با افتخار دنبال شدید. میشه لطف کنید و پست اخر منو لایک کنید.