ماه اسمان ماماه اسمان ما9 سالگیت مبارک
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

ماه آسمان ما

سونوگرافی گل پسرم

1397/4/27 21:35
نویسنده : مامان سمیه
309 بازدید
اشتراک گذاری

مهم ترین خبر این هفته ها این بود که روز شنبه دوازدهم تیرماه من رفتم سونوگرافی و وقتی دوباره گفتن توراهی ناز ما گل پسره دیگه تصمیم گرفتیم به نازدونه بگیم که داره خواهر میشهمحبت روز یکشنبه 13 تیرماه در یک جلسه رسمی به غزل ناز اعلام کردیم که داره خواهر میشه و یه گل پسر ناز تو دل مامانه. خوشحال شد و پرسید کی دنیا میاد و با ذوق زیاد گفت یعنی من خواهر میشم؟محبت من و بابا هم کلی از خوشحالیش ذوق کردیم. از بعد از شنیدن این خبر غزل تقریبا دیگه واکنشی به بودن نی نی تو دل من نداشته جز یکی دوبار که بقیه ازش پرسیدن! اینم به نوع خودش جالبه که انقدر خونسرد و بی تفاوته به این موضوعمنتظر 

سه شنبه همون هفته هم که دقیق یادم نیست چندم بود رفتیم تولد نیکاجون. اونجا حسابی به تو و حسنا و نیکا خوش گذشت کلی بازی کردین و یه روز خوب رقم زدین.ما مامانا هم که هر سه باردار کلی با هم صحبت کردیممحبت

پنجشنبه هفته قبل هم اولین جلسه کلاس هوش و خلاقیت شما بود که با هم رفتیم و نیکا و مامانش هم بودن حسنا اینا هم نتونستن بیان ان شالله فردا میان. تو کلاس هم تقریبا 6_7 نفر بودین و با لگو یه آدمک برف روبی درست کردین. واکنشت به کلاس جالب بود. خانمه که مسئول ثبت نام بود گفت این جلسه ثبت نامش نمیکنم چون ممکنه تو کلاس نمانه و بهانه بگیره که شکرخدا شما اصلا بهانه نگرفتی و خیلی راحت سرکلاس نشستی و بازی کردی. بعدشم کلی برا همه از کلاس و  اینکه اسم مربی ت زهرا بوده حرف زدی. 

فردا هم دومین جلسه از کلاسه و من بیشتر از شما ذوق دارممنتظر فقط خدا میدونه که چقدر دوستت دارم غزلمحبت

یه کم هم از گل پسر ناز خونه بگم. امروز 32 هفته و 3 روزه ایم و شکرخدا همه چی دره خوب پیش میره. ماشالا هزار ماشالا تکونای گل پسر خیلی عالیه و میشه گفت چند برابر غزله. انقدر با هر تکونش ذوق میکنم که نگو. برا اسم هم احتمال زیاد اسم گل پسرمون بشه علی بغل  برای علی کوچولو هم یه سرهمی و بادی و بلوز شلوار سایز صفر خریدیم. ان شالله بقیه خریداش هم چیز زیادی هم نخواهد بود تا یکی دوهفته آینده میخریم. تو ذهنمه که براش سرهمی زیاد بخرم تا مرتب و جمع و جور باشه. الانم هر ش یه قرص آهن میخورم  یک روز در میانم قرص مولتی ویتامین میخورم. سعی میکنم تغذیه م هم خوب و مقوی باشه. این ماه که رفتم ویزیت دکترم نسبت به ماه قبل 2کیلو ونیم زیاد کردمسوت یعنی تا کنون 7 کیلو اضافه وزن که البته الان که اینا رو مینویسم قطعا بیشتر شدهخندونک دکتر گفت هفته 36_37 هم یه سونو مینویسه که وزن نی نی رو داشته باشیم. آخه این سونو آخری وزن رو نگفت و فقط اطلاعات تخصصی مثل اندازه استخوان ران و اینا رو گفت. ان شالله همه نی نی ها به سلامت بیان بغل مامانشونمحبت

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان زهرامامان زهرا
5 مرداد 97 15:04
سلام عزیزم بسلامتی انشالله خدا حفظ کنه گل پسرت رو گلم خیلییییییی خوشحال شدم سمیه جانگل
مامان زهرامامان زهرا
5 مرداد 97 15:05
بسلامتییییی عزیزم خیلییییییی خوشحال شدم خداحفظ کنه گل پسرت رو مهربون