ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 26 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

ماه آسمان ما

خرمای شیرین زندگیمون

1393/6/22 7:42
نویسنده : مامان سمیه
155 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم، خوبی خرمای شیرین و خوشمزه؟ بودنت روزهامو رنگی تر کرده، عشقم به اطرافیانم چندین برابر شده، هر کسی رو میبینم فکر میکنم با تو چه نسبتی پیدا میکنه و بعد تو دلم قنج میره واسه دیدن رابطه تو و اونمحبت الهی که سالم و صالح باشی و با وجودت روزهای اینده من و بابا جون رو خندان تر و شاد تر کنی دلبندمبغل

میدونی چیه؟ من و تو الان 10 هفته و 3 روزه که با هم داریم زندگی میکنیم، از دیروز صبح تهوع های من خیلی کم شده، اونقدر کم که من نگران شدم، همش دلشوره سلامتیت رو دارمخطا همش میگم خدایا فرشته کوچولوم رو خودت سالم نگه دار، من بنده خوبی نیستم اما تو خدای بی نظیری هستی، تو همیشه هوای بنده هات رو داری، مواظب بند دل من و همسریم هم باش، خدایا نی نی مون سالم باشه و هیچ مشکلی نداشته باشهآرام امروز صبح اولین روزی بود که بدون خوردن بیسکوئیت از تخت اومدم بیرون، خیلی خوبه ولی خب من یه کم استرس هم دارم دیگه، بابا جون که دید من نگرانم دفترچه بیمه م رو برد تا بده دکتر برام سونو بنویسه و من از نگرانی بیام بیرونخجالت الهی قوربونش برم که اینقدر هوای من و تو رو دارهبوس

میخوام برم سرکار ولی همه فکر و ذهنم پیش توه، خدا جون ازت میخوام همه نی نی های تو راهی سالم باشن، نی نی تو راهی ما هم سالم باشهمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)