ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 23 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

ماه آسمان ما

کلاس زبان فرشته ناز ما

1397/11/23 17:21
نویسنده : مامان سمیه
243 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزانم.این روزها من بهتریت روزهای عمرم رو با شما میگذرونم.شماهایی که بهترینین😍 از روز چهارم بهمن غزل خانوم کلاس زبان انگلیسی میره و کلی چیزای جدید یاد گرفته.دوشنبه ها و پنجشنبه ها ساعت 4 تا 5 میره.بیشترم با باباحامد میره و یکی دوبارم با من رفتیم. روند کلاس رو دوست دارم.با بازی و شعر و قصه به بچه های 3تا 5 ساله زبان رو یاد میدن.شما که از جو کلاس و معلمتون خوشت آمده شکرخدا. وقتی ازت پرسیدم اسم معلمت چیه خیلی بامزه گفتی توچر لاله😁 ای من فدای تلفظ بامزه ت بشم😘 

خواهر برادری خیلی با هم رفیق شدین.زمان بیشتری بازی میکنین با هم و از همه بیشتر علیه که عاشقته و وقتی حرف میزنی با دهن باز نگات میکنه😊 

علی عزیز هم دقیقا تو 5 ماهگی تونست به صورت برعکس غلت بزنه و ما بازم ذوق کردیم براش.الانم تلاش میکنه سینه خیز بره و تو این زمینه غزل خیلی تشویقش میکنه.

عدد مربوط به 5 ماهگی گل پسر رو هم غزل ناز نوشت و ما خیلی ذوق زده شدیم و حیفمون اومد پاکش کنیم.

این روزها من سعی میکنم حسابی با غزل بازی کنم و براش سرگرمی های متنوع درست میکنم.اونم حسابی استقبال میکنه عزیزم.

نقاشی روی خاکشیر و بریدن کاغذ رنگی با قیچی ادم بزرگا و جابه جایی توپ با استفاده از پا و جابه جایی تیکه های کاغذ با استفاده از نی و تکنیک تنفس از جمله بازی های این روزهای ماس

دیگه چیزی تا نیم سالگی گل پسرمون نمانده.راستی 30 دی ماه رفتیم مرکز بهداشت و علی آقا با 300 گرم افزایش وزن شده بود 7400. خدا حفظش کنه برامون.امیدوارم همه بچه ها سلامت و خوش باشن😊

پسندها (3)

نظرات (1)

مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
23 بهمن 97 20:00
💕💕💕💕💕💞💞💞💞😍😘