ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 23 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

ماه آسمان ما

روز دختر و ده ماهگی گل پسر

1398/4/21 21:40
نویسنده : مامان سمیه
958 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی از پنجمین روز دختر غزل جونم میگذره و من امروز فرصت کردم بیام اینجا و از خاطرات این مدت بگم. روز دختر غزل جونم یه قلک از طرف باباحامد یه عروسک از طرف من و یه لپ لپ از طرف علی جون کادو گرفت. اون روز صبح با بابا رفتن شهربازی و عصرم رفتن تئاتر بچگانه😍

عزیزدلم تو روز دختر کلی خوشحال بود و احساس خوبی داشت شکرخدا.

علی کوچولو هم پایان ده ماهگی رو خندان و خوشحال با دو تا دندون تو فک پایین جشن گرفت.

این روزها علی با گرفتن از دیوار و وسایل راه میره.از تخت غزل و جاهایی که ارتفاع زیادی ندارن بالا میره دست میزنه بای بای میکنه به به و بابا میگه به غزل میگه غا که کلی ذوق میکنیم براش😇

از هرجایی سردرمیاره فسقلی خان. بسیار بسیار به من و باباش وابسته س و دوست داره هی بغلمون باشه. به هیچ عنوان تو کالسکه واینمیسه و همین باعث شده کمتر ببریمش پارک😅 چون بغل زیاد باشه هم خودش اذیت میشه هم ما. 

غزل و علی هر دو عاشق حیاط خانه مامان من هستن و هر وقت میریم اونجا کلی گل بازی و آب بازی میکنن.

امروز رفتیم خانه مامان گلی گلیم فرش اشپزخانه رو شستیم و عصر برگشتیم.

دوستتون دارم گلای نازم😘

پسندها (6)

نظرات (2)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
21 تیر 98 23:33
ای جونم خداحفظشون کنه
❤️Maman juni❤️Maman juni
22 تیر 98 0:10
🌹🥰🥰khanom khoshkel