ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 23 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

ماه آسمان ما

سونوی NT و دیدن دوباره عشق مامان و بابا

1393/7/2 9:14
نویسنده : مامان سمیه
698 بازدید
اشتراک گذاری

عمرم بابا 5 روزه که رفته ماموریت و من و تو خیلی خیلی دلتنگشیم، اونقدر که حتی لحظه ای نمیتونیم بهش فکر نکنیم، قراره 3-4 روز دیگه برگرده، نی نی قشنگم دعا کن زودتر برگرده و دوباره خونه مون پر از عشق و شادی بشه، این روزها خیلی کم خونه ایم، همش خونه مامان بزرگا هستیم، زحمتمون رو زیاد میکشن و من ازشون بی نهایت ممنونم ولی خب دلم برای زندگی قبلیمون و خونه پر محبتمون لک زدهآرام ایشالا که بابا جون سالم و خیلی زود برمیگرده و دل من و تو رو شاد میکنهبغل

دیروز نوبت سونوی ان تی داشتیم، چون بابا نبود خودمون رفتیم، هزینه ش به نسبت سونوی معمولی بالا بود ولی به قول بابا فدای سرت قشنگممحبت مینویسم که یادم بمونه قیمتش شد 45 هزار تومن. بعد از اونجا رفتیم خونه خاله اسیه و شام روهم اونجا بودیم، بعد شام به درخواست من و مامان بزرگت شوهر خاله اسیه ما رو رسوند خونه مامان گلی اینا، شب رو اونجا موندیم و امروز صبح اومدیم خونه مون تا من لباس عوض کنم و برم سرکارآرام

دیشب عمه زهرا و مامان گلی اینا خیلی برات ذوق کردن، عکسای سونو رو میدیدن و هی خوشحالی میکردن، ایشالا به سلامت به دنیا بیای و دل همه رو بیشتر از این شاد کنیبوس

احتمالا ظهر هم برم خونه مامان گلی اخه عمه فاطمه و شوهرش دارن میان اینجا و به منم گفتن بیا دور هم باشیمچشمک

به تاریخ سونو امروز 12 هفته و یک روزه شدی عشقمبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mina
13 مهر 93 10:24
سلام عزیزم خوشحالم که داری مامان میشی و از صمیم قلب بهت تبریک میگم.... مامان مهربون اگه دوس داری واسه سیسمونی نی نی ملوستون تزیینات شیک تهیه کنید حتما از وبلاگ منم دیدن کن گلم نظر یادت نره....