ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 22 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

ماه آسمان ما

15 هفته و یک روز

1393/7/23 16:20
نویسنده : مامان سمیه
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمر مامان و بابا، سلام گلابیه خوشمزه محبت خوبی مامانی؟ من و بابا هم خوبیم خدا رو شکر، روزها اروم و خوب میگذره، نی نی دایی امیر به دنیا اومد، اسمشم طبق قراره قبلی گذاشتن علی، روز عید قربان به دنیا اومد محبت اونقدر ناز و دوست داشتنیه که نگو مامانیبوس من خیلی دوسش دارم، از اون روزی که علی رو دیدم همش لحظه شماری میکنم که تو رو بغل کنم، زندایی هم حالش خدا رو شکر خوبه و براش شب عید غدیر مراسم نامگذاری گرفتن و فقط فامیلای نزدیک دو طرف که من و بابا هم شاملشون میشدیم دعوت بودن آرام

مامان هم بالاخره تنبلی رو کنار گذاشته و بیشتر به کارایی که باید برای تو انجام بده اهمیت میده، مثلا هر روز تسبیحات حضرت زهرا و سوره انشقاق و سوره والعصر و سوره قدر رو میخونم، هی صلوات میفرستم و سعی میکنم نمازهام اول وقت باشه البته این مورد رو سعی میکنم ولی اکثرا موفق نمیشمسکوت

دیروز با باباجون رفتیم و از دستچین انجیر خشک و پسته و عناب خریدیم، امروز صبح هم رو دو تا انجیر سوره والتین رو خوندم و ناشتا خوردم که با معدم سازگار نبود و سریع بالا آوردمشغمگین اما از بعدش حالم بهتر بود و تا الان یه دونه به خوردم که میگن تو رو خوشگل و ناز کنهبغل تازه هر روز هم یه دونه انار میخورم، یعنی عاشق انارم، اونقدر که اگه بذارن روزی یه کیلو هم میخورم ولی خب میترسم معده درد بگیرمخندونک نمیدونم چرا من و تو اینقدر عاشق انار شدیم؟!

دکتر هم بهم مولتی ویتامین داده که بابا جون خریده و من میخورم، قرص های گنده و بدمزه ای هستن که به خاطر تو میخورمچشمک برام ازمایش غربالگری هم نوشت و گفت اگه دوست داشتی برو، اونو باید 29 مهر ماه برم. سونوی تعیین جنسیت رو هم میخوام تو هفته 19 برم که دیگه قطعی باشه، فکر کنم بیفته بعد از عاشورا. اخه 13 آبان ماه عاشوراس عزیزم. من و تو و بابا امسال با هم میریم هیئتمحبت

این روزها هوا سرد شده و من دیگه لباس گرم برای بیرون میپوشم، خیلی مزه میده، هنوز هیچ تغییری تو ظاهرم نکردم و تا نگم کسی نمیفهمه باردارم، منم نمیگمزیبا راستی امروز بابا بزرگ بابا جون رو اوردن شهر ما دکتر، براش دعا کن حالش وزدی خوب بشه، من و بابا هم میخوایم بریم ببینیمش، فردا شب هم عروسیه خاله زهرا س (دوست مامانی) ...قراره بعدش بره مشهدمحبت خبر دیگه ای نیست.

دوستت دارم گلابیه خوشمزه س زندگیمون.الان تقریبا 11 سانتی متر قدته و 110 گرم هم وزنته. البته حدودیه و قطعی نیست دلبندمبغلبوس

پسندها (3)

نظرات (4)

میترا
23 مهر 93 20:31
.....♥#############♥ ...♥###############♥ ..♥#################♥..................♥###♥ ..♥##################♥..........♥#########♥ ....♥#################♥......♥#############♥ .......♥################♥..♥###############♥ .........♥################♥################♥ ...........♥###############################♥ ..............♥############################♥ ................♥#########################♥ ..................♥######################♥ ....................♥###################♥ ......................♥#################♥ ........................♥##############♥ ...........................♥###########♥ .............................♥#########♥ ...............................♥#######♥ .................................♥#####♥ ...................................♥###♥ .....................................♥#♥ .......................................♥ .......................................♥ .....................................♥ ...................................♥ .................................♥ ..............................♥ ............................♥ .........................♥ ......................♥ ..................♥ .............♥ .........♥ ......♥ ....♥ ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥ ..........♥ .........♥
مامان هدی
26 مهر 93 10:19
آآآآآآآآآآآآخی 15 هفته ای ریزه میزه، خوش به حالت سمیه، من فقط ماه رمضون قرآن خوندم و اصلا انجیر و عناب و انار هم نخوردم چه مامان خوبی، منم الان میرم قرآن می خونم. سمیه نی نی ما 7 روز دیگه دنیا اومده انشالله. از الان استرس گرفتم، شیرین. هم ذوق دارم هم دلهره
مامان سمیه
پاسخ
خاله جون من هنوز خیلی کوچولویم ولی قول میدم تند تند بزرگ بشم هدی جان من هر روز عناب و انجیر میخورم. از مزه شون خیلی خوشم نمیاد ولی خیلی مفیده. ایشالا به سلامتی بغلش کنی. من که خیلی برای حسنا جون ذوق دارم تو دیگه جای خود داری
مامان هدی
27 مهر 93 13:34
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=472144 +++++++++++++ http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=199720&PageNumber=4
فاطمه
4 آبان 93 14:26
عزیزم نی نی نازتو بهت تبریک میگم . من با اجازه اتون شما رو لینک کردم اگه دوست داشتی ب ما هم سر بزن .