ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 22 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

ماه آسمان ما

غزل زندگیمان

1393/8/4 16:15
نویسنده : مامان سمیه
186 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمر مامان، سلام عشق مامان، خوبی دلبندم؟ خوبی نفسم؟ الهی من قربونت برم که دختری و میخوای بشی همدم مامان و عشق بابا بغل پنجشنبه رفتیم سونو گرافی و دکتر گفت تو یه دختر ناز و خوشگلیمحبت حس و حال من و بابایی که دیگه وصف نشدنیه...اونقدر خوشحال بودیم که نگو بوس همون شب با بابایی تصمیم گرفتیم برات اسم انتخاب کنیم. چند تا پیشنهاد از طرف بابا جون و چند تا هم من و آخرش قرار شد اسم تو رو بذاریم غزلبغل آخ که قربونت برم که اسم دار شدیمحبت عاشقتم دخترمبوس

خبرای دیگه اینکه مامان و بابای من رفتن مشهد و من میخوام امشب برم پیش دایی حسین و دایی احسان که اونا هم وقتی شنیدن دختری خیلی خوشحال شدن مخصوصا دایی حسینمحبت

بابا جون هم امشب شیفته و فردا ظهر برمیگرده.

دیروز غروب هم اولین تکونت رو حس کردم...خیلی اروم و کم بود ولی بود...یه نشون از غزلم بود که منو ذوق زده کرده زیبا ایشالا تو بغلم وول بخوری و منم هی ماچ مالیت کنمبوس راستی غزلم امروز خاله هدی زایمان کرده، ظهر قرار بود بره اتاق عمل تا حسنا جون رو دنیا بیاره...من که از صبح به فکرشم. ایشالا سالم و سلامت باشن هر دو محبت

امروز من و غزل 16 هفته و چهار روزه ایم، الهی که سالم صالح باشی غزلکممحبتبوس

پسندها (4)

نظرات (0)