ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 28 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

ماه آسمان ما

اولین خرید غزلی

1393/8/7 7:56
نویسنده : مامان سمیه
202 بازدید
اشتراک گذاری

عاشقتم که بعضی شبا میای به خوابم و من اینقدر دوستت دارممحبت به حدی برام عزیزی که دلم نمیخواد از خواب بیدار بشمبوس من و بابا جون روز دوشنبه عصر رفتیم بیرون و برای تو یه سری لباس خوشگل خریدیم، اولین خریدهای تو بود مامانی، البته کم و بیش مامان من و یه سری هم عمه زهرا برات لباس خریدن ولی من و بابا هنوز هیچی برات نخریده بودیم، یه بلوز و شلوار و زیرپوش بادی برات خریدیم سایز یکبغل یعنی برای سه تا 6 ماهت دلبندممحبت وووویییی اونقدر لباسات جیگر و نازن که خدا میدونهزیبا همون روز بابایی برای من یه بلوز قرمز مخصوص بارداری خرید که فانتزیه و روی شکمش عکس نی نیه و نوشته نی نی داره میاد لطفا صبر کنید...اونقدر نازه که نگو البته یه خورده خریدهایاون روز کارتمون رو خالی کرد...لباسای تو شد 45500 و لباس منم شد 58000 تومن زبان بابا که خیلی مهربونه و فقط دوست داره من و تو رو خوشحال کنه. تو این دو سه روز چند باری تکوناتو حس کردم ولی هنوز خیلی ضعیفه و بیشتر مثل نبض زدن میمونه.محبت

میدونی چیه از وقتی باردار شدم نمیتونم گشنه بمونم به محض اینکه معدم خالی میشه تهوع میگیرم و انچنان اوضام میریزه به هم که نگو...دیروز صبح نمازمون رو خوندیم و من بعدش چون معدم خالی بود کلی اوغ زدم و یه سری آب از معدم بیرون اومد. خیلی سخته و همش حس میکنی دل و رودت داره میاد بیرون. فکر کن خیس عرق میشم بسکه سختمه اون لحظاتسکوت ولی خب خدا رو شکر طبیعیه و بعضی از مادرا اینجوری میشن و منم تحمل میکنم چون تو داری میایمحبت

مامان و بابای من رفته بودن مشهد و دیشب برگشتن.ما هم زودتر رفتیم اونجا و خونه رو مرتب کردیم. شام که خوردیم برگشتیم خونه، مامان من برای تو یه پالتوی قرمز و یه دست بلوز شلوار قرمز و یه ست بافتنی سفید اورده بود. دستش درد نکنه. برای من یه ژاکت قرمز اورده...کلا مامان من عاشق رنگ قرمزه گویاخندونک

بابا جون صبح زود رفته بانگک تا قسطا رو بده و منم الان میخوام برم سرکار...قربونت برم که شدی انگیزه و دل خوشیه زندگیمونبوس

17 هفته و یک روزه ایم من و تو غزلکممحبت

پسندها (1)

نظرات (3)

خاله بلفی
8 آبان 93 10:55
ای جونم غزل جونم انشالله به سلامتی به دنیا بیاد عشق منه این دخملیییییییییییییی
مامان سمیه
پاسخ
ممنون خاله جون.منم خیلی تو رو دوست دارم
سایرا
8 آبان 93 15:11
دیدی گفتم دختره خانمی عکس لباسات و لباسای غزل خانومو برا من بفرست از طریق وایبر
مامان سمیه
پاسخ
باشه همین امروز میفرستم
مامان سمیرا
26 آبان 93 20:34
ااا تکون خوردنش مثله نبضه واقعا؟ منم حس میکنم ولی نمیدونستمممممممم ااا نی نی بوده و ما نمیدونستیم؟؟چقد خنگم
مامان سمیه
پاسخ
دور از جونت سمیرا جون اولش منم نمیدونستم دوستم بهم گفت تکونه نی نیه