ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 21 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ماه آسمان ما

20 هفتگیت مبارک حبه قند مامان

1393/8/26 19:20
نویسنده : مامان سمیه
210 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگیم، الان هفته بیست هستیم و خدا رو شکر که هر دو سالم و خوشیم، نصف راه رو با هم اومدیم، از خدا میخوام نصف دیگه ش رو هم سلامت طی کنیم، دیروز وقت دکتر داشتم، چکاب ماهیانه، مثل همیشه فشارم خیلی پایین بود فکر کن 8 روی 5 تعجب ولی خب این برای من عادیه چون نه اینجور مواقع سر درد دارم نه سر گیجه خدا رو شکر...دو کیلو هم اضافه کرده بودم که کلی براش ذوق کردم، الان شدم 55 کیلو زیبا به درخواست خودم یه سونو گرافی هم برام نوشت ولی ازمایش و چیز دیگه ای لازم نداشتم، راستی بهت نگفتم که هفته قبل با مامان و بابای من رفتیم و تخت و کمدت رو اوکی کردیم، مدل فیلی هستش و من دوسش دارم، دست مامان و بابام درد نکنه کلی موقع خریدش خجالت کشیدم که اونا دارن زحمت میفتن، هر چی هم گفتم که وسایل جانبی مثل روتختی و آباژور و ساعتش رو خودمون میخریم قبول نکردن خجالت ازشون خیلی ممنونم، حالا قراره ببرنشون خونه بابای من تا به موقعش بیاریم و برات بچینیم محبت مبارکت باشه دونه انارم بوس

ماشالا چند روزیه تکونات بیشتر و قوی تر شده، کامل حس میکنم که کدوم وری و تکون میخوری دلم قیلی ویلی میره برات، بیشتر بعد از غذا تکون میخوری بغل چند روز قبل تو جلسه بودم که هی تکون میخوردی، انقدر تکونات زیاد بود که خندم گرفته بود و نمیتونستم جلوی خندمو بگیرم، هر لحظه بیشتر عاشقت میشم غزل محبت

بابا جون به حدی دوست داشتنی و مهربونه که نمیدونم با چه زبونی بابت داشتنش از خدا تشکر کنم، خیلی من و تو رو دوست داره و هر کاری برامون میکنه، اصلا نمیذاره من خم به ابروم بیاد، تا میتونه محیط خونه رو شاد نگه میداره و خودش همه کارا رو میکنه بوس الهی قربونش برممممم...چند روزه بابایی سردرد داره، فردا قراره بره آزمایش بده، دعاش کن که زودی خوب بشه عمرم محبت من عاشق هر دوی شمامبوس بوس

امروز 19 هفته و 6 روزیم...وزن اولیه 53 کیلو وزن امروز 55 کیلو زیبا

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان سمیرا
26 آبان 93 20:30
خوشبحالت من هنوز تکوناشو حس نکردم...
مامان و باباي محمدباقر
2 آذر 93 9:12
در این صبح پاییزی..... آرزو دارم فاصله نباشد میان شما و تمام احساس های خوبتان شما باشید و ... عشق باشد و ... یک دنیا سلامتی ! و ... " امضای خدا پای تمام آرزوهایتان" ... صبح پاییزی شمابه خیرو شادی....... انشاالله هر چی خوبی از خدا میخواین بهتون بده ..... خصوصا آرامش...
مامان هدی
2 آذر 93 14:10
به به مبارکت باشه غزل خاله. خیلی مدل قشنگیه. انشالله به دل خوش ازشون استفاده کنه. من که همش میرم تو اتاق خسنا و می گم کی میشه از این تختت استفاده کنی و ازش بکشی بالا. خدا نگهدار همه نی نی ها و باباهای نی نی ها و ماماناشون باشه.
مامان سمیه
پاسخ
ممنون خاله هدی. ماشالا حسنا خیلی ناز و عزیزه. خیلی دلم میخواد زودتر ببینمش