ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 27 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

ماه آسمان ما

خرید کالسکه و متعلقاتش

1393/9/2 8:10
نویسنده : مامان سمیه
175 بازدید
اشتراک گذاری

میدونستی تو جوجوی مایی؟ اونقدر برامون عزیزی که تموم ثانیه ها و لحظات زندگیمون رو پر کردیمحبت ای قربونت برمممممممممم بوس

دیروز صبح من و بابا رفتیم بیرون، بابا جون پیرو جواب آزمایشش باید خون اهدا میکرد، رفتیم و یه کیسه خون بابا رو گرفتن، منم باهاش رفتم که حس تنهایی نکنه، حالا بارونی میومد که خدا میدونه، شدیدددددددد... بعد رفتیم کارای بانکی را انجام دادیم، بعد هم رفتیم سرویس کالسکه برای غزل خانوم که شما باشی دیدیم و یکی هم پسندیدیم، رنگش فکر کنم یاسی میشه، بعد رفتیم خونه مامان من برای ناهار، باباجون ناهار که آبگوشت و یه کم حلوا بود خورد و رفت سرکار و من موندم اونجا، عصر با مامان و بابا رفتیم و کالسکه رو خریدیم، دستشون درد نکنه، سرویس گراکو بود که شد 420 هزار تومن، بعدشم رفتیم وان حمومت رو خریدیم که اونم شد 21 هزار تومن البته همراه یه سبد که اونو سبز کاهویی که خیلی خوشرنگه خریدیم محبت

مامان جونم هم یه سری لباس بدون حضور من رفته بود خریده بود که اونا رو هم نشونم داد،خوب بودن ولی من دوست دارم همه لباسات به سلیقه خودم باشه از طرفی هم مامانم خیلی این حرف منو جدی نمیگیرهسکوت شب هم در حالیکه باد شدید و بارون کمی میومد برگشتیم خونه مون، منم یه کم سرما زده بود به پهلوهام و اذیت شدم، ولی خب با گرما خوب خوب شدم و راحت خوابیدم....امروز صبح بابا جون رفته سرکار و منم تا دقایقی دیگه میرم. شب بازیه فوتباله و قراره عمه جون بیاد اینجاآرام

20 هفته و 5 روزیم، روز به روز بیشتر دل بستت میشم میوه زندگیمونبغل

پسندها (3)

نظرات (2)

عاطفه و بهزاد
8 آذر 93 11:19
سلام من 6 هفته باردارم خوشحال ميشم از تجربيات بارداريتون استفاده كنم و ني ني تون دوست آينده ني ني من باشه با اجازه لينكتون ميكنم
مامان سمیه
پاسخ
حتما عزیزم. خوشحال میشم بتونم کمکی کنم