ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 23 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

ماه آسمان ما

ماه ششم بارداری

1393/9/10 19:36
نویسنده : مامان سمیه
179 بازدید
اشتراک گذاری

باورم نمیشه به همین زودی وارد ماه شش شدیم غزلم محبت الهی قربونت برم که اینقدر تند تند داری رشد میکنی و مامان رو تپلی میکنی بغل شکمم دیگه قشنگ بزرگ شده و معلومه که باردارم، اما وقتی میرم سرکار و مانتویی که یه کم گشاده میپوشم همکارا میگن اصلا معلوم نی! نمیدونم من خیلی حساس شدم یا اونا راس میگن! به هر حال این روزها دنبال لباس مناسب میگردم که دیگه تو داری بزرگ میشی و من روم نمیشه با این شکم قلمبه برم سرکار خجالت تو این مدت اتفاق خاصی نیفتاده جز رشد روز افزون تو دلبندم، هر هفته از شکمم عکس میگیریم، تغذیه م خیلی بهتر از قبل شده و مواد غذایی مقوی بیشتر میخورم، مثلا همیشه تو سالاد جوانه گندم اضافه میکنم، میگو و ماهی هفته ای یک بار میخورم، اسفناج تقریبا ده روز یه بار، قرص آهن هر روز مولتی ویتامین یه روز در میون، لبنایت هر روز به مقدار زیاد مخصوصا دوغ کفیر خوشمزه بقیه شو یادم نمیاد ولی خب به خاطر رشد بهتر تو من بیشتر مواظبم

دیروز یه چیز خیلی سفت خوردم و یه تیکه از دندونم شکست، خیلی ناراحت شدم غمگین 

دیروز دومین جلسه کلاس زایمان بود، یه مقداری ورزش بهمون دادن، خوب بود

امروز 21 هفته و 6 روزه شدی عشقمبوس

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان هدی
11 آذر 93 18:22
واااااااااای مامان سمیه مبارک باشه قلمبه شدن دلت.بزرگ شدن دخترت. تبریک می گم ورودت رو به ماه ششم. حسابی خوش باش و مواظب خودت باش. انشالله که به موقع سالم و سلامت بیاد تو بغلت. دیروز به بابای نی نی مون می گفتم اگه من می دونستم اینقدر حسنا رو دوست دارم دوران بارداری بهتر می خوردم و بیشتر دوستش می داشتم. آخه یادته من اون موقعه ها زیاد حسی بهش نداشتم. الان جون و عمرم شده
مامان سمیه
پاسخ
ممنون هدی جون. من که از همین الان عاشق غزلم. خیلی برام عزیزه. خدا نگه دار همه نی نی ها باشه به خصوص غزل و حسنا
عاطفه و بهزاد
12 آذر 93 10:13
22 هفتگي ني ني مبارك ايشالله هميشه سالم باشه زود دنيا بياد
مامان سمیه
پاسخ
ممنون. انشالله و همچنین نی نی شما
عاطفه و بهزاد
15 آذر 93 11:22
عزيزم ايشالله زود سه ماه ديگه هم به سلامتي تموم بشه غزل نازتو بغل بگيري
مامان سمیه
پاسخ
انشالله