ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 19 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ماه آسمان ما

هفته ۲۴

1393/9/23 9:45
نویسنده : مامان سمیه
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام چاقاله بادوم مامان محبت خوبی؟ حتما خوبی که منم خوبم بغل هفته بیست و چهارم رو داریم میگذرونیم و تو روز به روز بزرگتر میشی شکم منم خیلی باحال قلمبه شده! نمیدونم چقدر وزن اضافه کردم ولی فکر نکنم خیلی باشه چشمک تو این مدتی که ننوشتم اتفاق خاصی نیفتاد جز اینکه یه روز عصر مهمونی رفتیم خونه خاله هدی دیدنیه حسنا جون محبت اونقدر حسنا ناز و دوست داشتنی بود که نمیشد یه لحظه ازش چشم برداشتبوس یه نی نی خوردنی بود ماشالا بوس مامان گلش هم هزار ماشالا خیلی عالی بود و تا حد زیادی هیکلش رو مثل روز قبل بارداری کرده بود که جای تبریک داره خیلی دلم میخواد منم بتونم زودی برگردم رو فرم اصلیمزیبا باید از هدی ببرسم ببینم چی کرده؟

اتفاق دیگه اینکه مامان بزرگت یعنی مامان من برای تو یه جفت گوشواره حلقه ای کوچولو به عنوان کادو خریده محبت انقدر ناز و کوچولو بود که نگو همش تصور میکردم اینا رو بندازم گوشای نازت و کیف کنم براتبغل الان دلم میخواد بودی و حسابی میچلوندمتخندونک

بقیه ی خریدهای مورد نیاز تو رو هم هنوز انجام ندادیم و باید زودتر تنبلی رو بذاریم کنار...ذوقشو داریما ولی وقت نمیکنیم! ایشالا تو دی ماه جور بشه و بقیه خریدات که بیشتر خرده ریز لباسیه انجام بشه بوس

خوردن مولتی ویتامین هم بهتر شده و یه روز در میون میخورم آهن رو هم هر روز میخورم...دختر بهتری شدمخندونک بهترترم میشمراضی

امروز ناهار میخوام برم خونه مامانم...ایشالا به هر سه مون خوش بگذرهجشن

پسندها (1)

نظرات (0)