ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 28 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

ماه آسمان ما

خرید برای عمر مامان و بابا در ماه هفتم

1393/10/16 8:46
نویسنده : مامان سمیه
183 بازدید
اشتراک گذاری

زبان هر دومون از شکر خدا قاصره، نعمتی که بهمون داده اونقدر بزرگ و دوست داشتنی هست که زبان و عقل و فهم کوچیک ما نمیتونه به شایستگی بابتش از خدا تشکر کنه محبت با همین زبان قاصر ازت تشکر میکنم خدا جون. دختر گلمون رو به تو میسپرم و ازت میخوام نگه دارش باشی محبت

امروز 6 ماه و 5 روزه که تو دل منی و مهمون خونه قشنگمون شدی، روز به روز محبتمون بهت بیشتر میشه و ذوقمون برای بغل کردن و دیدنت هم همینطور بغل به معنای واقعی عاشقت هستیم.

دیروز با باباجون رفتیم و برات سه دست لباس تو خونه ای رنگی و یه دست لباس یه خورده مهمونی ای و یه شیشه شیر و یه بالش شیردهی خریدیم محبت الهی فدات بشم ، همش تصور میکنم اون لباسای رنگی رو بپوشی چقدر ناز میشی بغل ووووویییی دلم ضعف رفت برات دختر قشنگم بوس

جواب ازمایش قندم که اومد نشون میداد که قندم پایینه، یعنی فکر کن قند فرد عادی در حالت ناشتا بین 80 تا 85 باید باشه مال من 62 بود سکوت که خب خیلی پایین بود و دکتر گفت باید خودمو تقویت کنم و گرسنه نمونم که خدای نکرده ضعف شدید میکنم، حالا دلیل اون شعف های شدید صبحگاهی رو میفهمم خندونک از اون روز بابا جون منو بسته به خوراکی های مختلف و غذامو تقریبا دو برابر کرده، یعنی به حدی مواظبمه که فکر میکنم بچه ام زبان کیفی داره که نگوووو خندونک

روز جمعه رفتیم تالار مهمونی پسر دایی کوچیکه من، علی، بعد ناهار هم با بابابزرگ رفتیم شهر پدری و دو روزی اونجا بودیم، چون عید نمیتونیم بریم گفتیم الان که من خیلی هم سنگین نشدم بریم، بابا بزرگ های بابایی و عمه و داییش رو دیدم، خونه عمه فاطمه هم رفتیم، خونه ناز و خوشگلی داشتند که تمیزی و نظم از سر و کله ش میبارید زیبا کلی براش خوشحالبودم و براش دعاهای خوب خوب کردم. شب رو هم اونجا خوابیدیم. یکشنبه عصر با بابا بزرگ برگشتیم، طفلی بابا بزرگ هم ما رو برد هم برگردوند که من اذیت نشم، ممنونیم ازش جشن

26 هفته و 7 روز از عمر جنینیه غزل خانوم میگذره و اون هر روز با تکونای قشنگش دل ما رو شاد و امیدوار میکنه بغل

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان هدی
18 دی 93 12:30
مبارکت باشه خوشگلم به موقغ بیا و بیین چه بابا مامان عاشقی داری و لذت ببر از زندگی کردن باهاشون
مامان سمیه
پاسخ
ممنون خاله جون.