ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 28 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

ماه آسمان ما

34 هفتگی غزلمون

1393/12/2 18:25
نویسنده : مامان سمیه
388 بازدید
اشتراک گذاری

جوجوی مامان امروز 33 هفته و چهار روزه ای محبت تو خوشمزه ترین موجود دنیایی عسلم خوشمزه یعنی بذار دنیا بیای تا یه لقمه ت کنممممممم بوس قورتت میدم غزل انقدر که دوست داشتنی هستی زبان تنها 45 روز به اومدنت مونده، یعنی نهایت 45 روز دیگه تو بغل خودمی عشقم محبت بغل

چند روز پیش رفتیم یه توالت فرنگی از این سیار ها خریدیم خجالت من خیلی اصراری نداشتم ولی بابا میگفت از این به بعد ازش استفاده کن، میگه بعد زایمان بیشتر به کارت میاد، زیاد باهاش راحت نیستم ولی خب استفاده میکنم خندونک پودر لیدی میل هم خریدیم، اینو هدی گفت خوبه، ما هم طعم کاکائوییش رو خریدیم، قیمتش هم شد 19400 تومن. مزه ش بد نیست و شبی یه لیوان میخورم زیبا 

دیروز غروب خاله اسیه و عمو حمید برامون آش پشت پای بابا مامان آسیه رو آوردن، رفتن مکه، ما هم امروز ناهار خوردیمش، وای که این آش با معده من چه کرد! از ظهر یه سره معدم میسوزه، کلافه شدم. میلم به چیزی هم نمیره که اروم شم فقط آب میخورم خطا

امروز هوا خیلی سرد بود، منم صبح زود رفتم سرکار و وقتی رسیدم جلسه صورتم سر شده بود، ولی خیلی بهم مزه میده، خودمو گوله میکنم و هی یخ میزنم. برف باد شدت میخورد تو صورتم و به زور چشمامو باز نگه میداشتم، خدا رو بابت نعمت سلامتی و دل خوشی که بهمون داده شکر میکنم. محبت

دیروز هفتادمین ماهگرد ازدواج من و بابا جون بود، ناهار رو رفتیم بیرون و بعد مدت ها ساندویچ و پیتزا خوردیم ، عالی بود. خیلی بهم مزه داد خوشمزه

شکمم روز به روز داره بزرگتر میشه، گردالی و قلمبه، اصلا خودم از دیدنش خندم میگیره، همش به تو و تکونای نازت فکر میکنم و دلم قنجولی میره بغل وووووویییییی که چقدر دوستت دارم محبت بوس

 

پسندها (6)

نظرات (7)

بابا حامد
2 اسفند 93 19:00
عاشقتم مامان غزل خواهشا بعد دنیا اومدن دوباره قورتش نده 9 ماه دلمان درامد
مامان سمیه
پاسخ
قورت این دفعه م یه مدل دیگه س بابایی از ذوق و خوشیه نگران نباش یه ذره شم میذارم تو قورت بدی
مامان هدی
2 اسفند 93 23:20
همیش یاد اون روزای خودم می افتم. بذار غزل انشالله سالم و سلامت دنیا بیاد اون وقت می فهمی که چه مزه ای داره. راستی برای بند ناف هم حتما اقدام کن. خیلی خوبه. فکر می کنم توو هفته 36 باید بری. هزینه اش مال ما کلا شده 1670 تومن . که دو قسطه دادیمش انشالله که هیچ وقت ازش استفاده نکنه باور کن ما قسط اولش رو قرض کردیم چون می گفتم حتما یک هزارم درصد شاید بخواد و من بعدا افسوس نخورم. قربونش بشم. سمیه تروخدا آفیشای کله صبحی نرو سرما نخوری. دلتو خوب ببند. لیدی میل روش نوشته روزی دو تا ضرر نداره به نظرم باز از دکتر و سایت ها نگاه کن. انشالله گوشت بشه به تن سالم و ناااااااااااز غزل. قربونش برم اینقدر برات خوشحالم و ذوق دارم که فقط خدا بدونه. همسری که تا الان نیومده خونه و دختر ما هم خوابیده و من تنهام. دیگه گفتم از سال دیگه نرو اونجا.و تصمیم قطعی شو گرفته.
مامان سمیه
پاسخ
برا بند ناف هنوز تصمیم قطعی نگرفتیم هدی. حالا باید ببینیم چی میشه ممنون خاله. نظرای قشنگت بهمون انرژی میده و همیشه به یادتیم و برای تو و حسنای عزیز دعا میکنیم که همیشه شاد و سلامت باشین
مامان تازه کار
3 اسفند 93 13:51
ایشالا که زودتر بیاد این فسقلیییی، انتظار به روزای آخرش که میرسه خیللیییی سخت میشه
مامان سمیه
پاسخ
ممنون. ولی این روزهای اخر هم داره مثل برق و باد میگذره
مامان هدی
6 اسفند 93 11:22
مباااااااااااااااااااااارکه. سمیه هر وقت عدد بالای وبلاگ رو می بینم جای تو هیجان و استرس می گیرم. کم مونده دحمری بیاد و عشق کنید باهاش
مامان سمیه
پاسخ
ارههههههههه دیدی هدی خیلی کم مونده. خودمم وقتی بهش فکر میکنم یه حالی میشم
mamani
6 اسفند 93 15:07
با اجازه امروز اومدم و به وب ماه آسمونی شما سر زدم. چه با عشق با نی نی تو دلیت حرف زدی! خوشحالم از خوشحالیتون.
مامان سمیه
پاسخ
آخه عاشقشیم، خیلی خیلی برامون عزیزه
آبجی فاطمه
7 اسفند 93 0:13
آخی عزیزم .انشاالله دختره نازت به سلامتی به دنیا بیاد.
مامان سمیه
پاسخ
ان شالله. ممنون
پانیذ
8 اسفند 93 12:24
عزیزززززززززم به سلامتی. خوش به حالت. 40 روز دیگه نی نی بغلته. مراقب خودتو نی نی باش این روزای آخر.
مامان سمیه
پاسخ
شما هم چشم رو هم بزنی نی نی ت میاد بغلت