ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 29 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

ماه آسمان ما

پاگشای عمه فاطمه

1393/12/10 17:00
نویسنده : مامان سمیه
367 بازدید
اشتراک گذاری

روز چهارشنبه هفته قبل رفتیم مراسم مکه عمه زری من، حسین اومد دنبالمون، من و بابا هر دو سرکار بودیم، برگشتنی هم با دایی حسین اومدیم، همون شب عمه فاطی به بابا پیام داده بود که جمعه خونه ایم که بیان خونه مون، ما هم بعد از مشورت و جا به جایی شیفت جمعه ی من گفتیم بفرمایید. خلاصه من پنجشنبه یه سری از کارامو کردم، سوپ جو درست کردم، قرمه سبزی و سالاد کلم هم همینطور، سبزی خریدم و پاک کردم، بابا هم خونه رو حسابی تمیز کرد و در همه کارها کمک میکرد، البته بابا از صبح رفت سرخاک و غروب برگشت ولی خب شب تلافی غیبتش رو در آورد خندونک جمعه صبح هم بدون استرس بیدار شدیم و بقیه کارا رو کردیم، عمه زهرا هم زودتر اومد کمکم، طفلی یه عالممممممممه ظرف کثیف رو شست یعنی نجاتم داد خندونک همه از سوپم تعریف کردن، اونقدر که دستورش رو گرفتن و باقیش رو هم دادم بردن و بازم کلی تعریف و تمجید میشنیدم خجالت عمه فاطمه ساندویچ سازش رو هم آو.رده بود و برامون کوکی درست کرد، خوشمزه بود خوشمزه برای کادو هم بهشون 100 هزار تومن پول نقد دادیم، عصر هم همگی با هم رفتیم خونه بابای بابا، دارن اسباب کشی میکنن و رفتیم ببینیم در چه مرحله ای هستن زبان عمه فاطمه اینا نموندن و رفتن، ما هم یه دو ساعتی بودیم بعد برگشتیم خونه.

مدتی بود که هی فکرم مشغول پاگشای عمه فاطمه بود که خدا رو شکر تموم شد، حالا میمونه عیدی که و.قتی اومدن خونه مون مبلغی بهشون میدیم، اون موقع واقعا توانایی مهمانی دادن ندارم آرام

امروزم بابا جون تنهایی رفت قصابی و 7 کیلو گوشت خرید، گفتم عید لازم میشه خب، غزل خانوم که بیاد مهمونم میاد و اونوقت نمیشه بریم کیلو کیلو بخریم که ...

الانم میخوام به اصرار بابا برم بازار که یه خورده لباس بخرم، لازم دارم، لباس تو خونه ای البته جشن

چیزی تا اومدنت نمونده گل دخترم. 34 هفته و 5 روزیم، خیلی خیلی زود میای بغلم خانمی محبت ذوق بغل کردنت رو دارم خانوم کوچولو بغل

پسندها (3)

نظرات (2)

آبجی فاطمه
13 اسفند 93 1:36
افرین خانم هنرمند برای سوپ خوشمزه.تو بارداری مهمونی کردن واقعا سخته. خیلی نمونده تا زمینی شدن غزل جون. انقدر این ماه آخر زود میگذره(البته از بعضی لحاظ)هرکاره عقب مونده ای داری حتما انجام بده. که با اومدن نی نی حسابی سرت شلوغ میشه و باید کاملا در اختیارش باشی. راستی ممنون که به وبلاگم سر زدی
مامان سمیه
پاسخ
برای ما هم داره مثل برق و باد میگذره هر روز یه قسمت از کارامو انجام میدم امیدوارم به موقع تموم بشه
بابا حامد
13 اسفند 93 18:56
غزل خانوم زود بیا که سوپ مامان پزت رو بخوری لامصب سوپ نیس باقلواس اگه زیرآبم رو نزنی یه هفتت تموم نشده بهت سوپ میدم
مامان سمیه
پاسخ
از دست تو بابا جون باید همه حواسمو جمع کنم از تو بعید نیست سر یه هفته به غزل سوپ بدی