ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 23 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

ماه آسمان ما

اتفاقات این دو هفته

1394/2/16 11:41
نویسنده : مامان سمیه
531 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقممممممم، داشتن دختر یکی از شیرین ترین لذت های دنیاس، از خدا میخوام به همه آرزومندا نی نی عطا کنه، چند روزیه که یکی دو ثانیه گردن میگیری ولی زود خسته میشی فدات شم محبت بیشتر به چشمام خیره میشی مخصوصا موقع شیر خوردن بوس 

پس فردا که میشه جمعه برات مراسم گرفتیم، فامیلای نزدیک رو دعوت کردیم تالار ایثار تا اومدن تو به زندگیمون رو جشن بگیریم محبت 83 تا مهمان داریم و غذا هم جوجه کباب میدیم

روز 6 اردیبهشت با هم رفتیم آتلیه و ازت چند تا عکس خوشگل انداختیم، البته من از کار اتلیه اصلا راضی نبودم چون کار با نوزاد رو بلد نبود و عکسا اونجورری که میخواستم نشد، یکی از عکسات رو هم که به نظرمون خوشگل تر بود زدیم رو کارت دعوتت بغل 

روز 11 اردیبهشت که جمعه بود هم رفتیم بیمارستان بوعلی برای چکاب، دکتر امدادی اونجا بود و تو رو دید و گفت خدا رو شکر مشکلی نداره و برای دل دردات هم شربت گریپ میکچر داد، وزنت هم شده بود 4 کیلو و 200 گرم محبت ای قربونتتتتتتتتتتت برم که وزن گرفتی عزیزمممم بوس

خدا رو هزار بار شکر دل دردات کمتر شده و من هنوز پودر چهار زیره رو مصرف میکنم زیبا

چهار پنج روزیه که دوست داری بیشتر بغل باشی، وقتی بابا میره سرکار و تو دوست داری بغلم باشی من دستم درد میگیره، از هر ترفندی استفاده میکنم که بغلت نکنم ولی گاهی نمیشه، امیدوارم اوضاع بهتر بشه چشمک

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان هدی
16 اردیبهشت 94 12:34
عزیز دلم. مبارکت باشه. انشالله مراسم عروسیتکم کم دستت عادت می کنه. منم اولا اینطوری بودم
مامان سمیه
پاسخ
ممنون مامان هدی مهربون
آبجی فاطمه
16 اردیبهشت 94 14:33
سلام عزیزم خوبید؟ سمیه جون قرار نیست عکس دختره گلت رو بزاری ببینیمش؟عکس های سیسمونی رو هم نزاشتی عزیزم.
مامان سمیه
پاسخ
عکس حتما میذارم باور کن کمتر وقت دارم بیام نت
المیرا
16 اردیبهشت 94 15:41
الهی عزییییزم مامانی چرا عکس دخمل گلی رو نمیزاری ببینیمش
مامان سمیه
پاسخ
حتما در اولین فرصت میذارم
مامان سمیرا
17 اردیبهشت 94 17:35
سلام عزیزم. من که شیرم کمه پسریم تازه شده 3 کیلو و 650. روزی دوبارم شیر خشک میخوره خیلی ناراحتم. تازه کمر دردم دارم هنوز نتونستم برم خونه خودم. مواظب دختر گلت باش...آرزوی سلامتی دارم براتون
مامان سمیه
پاسخ
سمیرا جون تا میتونی غذاهایی که شیر رو زیاد میکنه بخور رازیانه هم حتما بخور عزیزم
عاطفه و بهزاد
20 اردیبهشت 94 11:27
عزيزمممممممممممم قربونه ني ني بغليمون بشم ايشالله عروسيش
مامان سمیه
پاسخ
ممنون عاطفه جون. ان شالله خدا به زودی نی نی بیاد بغلت
مامان هدی
20 اردیبهشت 94 19:23
40 روزگیت مباااااااااااااااااااااااااااااااارک. بی صبرانه منتظر اومدن 5شنبه هستم تا بیام و روی ماه دختر خوشگلتو از نزدیک ببینم سمیه
مامان سمیه
پاسخ
منم منتظرم عزیزم