ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 22 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

ماه آسمان ما

یک ماه و بیست روز از تولدت میگذره

1394/2/29 15:38
نویسنده : مامان سمیه
736 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم روز به روز بزرگ تر میشی و چهره نازنینت داره تغییر میکنه، این روزها بیشتر لبخند میزنی، مخصوصا اول صبح که نشون میده حسابی سرحالی محبت خواب شبانه ت خدا رو هزاران بار شکر خوبه، معمولا ساعت 11 و نیم 12 میخوابی و بین ساعت 3 تا 4 بیدار میشی، بعد از خوردن شیر سریع میخوابی و حتی فرصت باد گلو گرفتنم نمیدی، دو ساعت بعد هم بیدار میشی و دوباره شیر میخوری، بعضی روزها بعد این شیر تا یه ساعتی بیداری و بعد دوباره میخوابی ولی بعضی روزها زودی میخوابی و حدود 8 و نیم 9 صبح بیدار میشی و دیگه تا ظهر نمیخوابی، ظهر هم به سختی میخوابی، یعنی درست وقتی من بی خیال خواب میشم تو تازه خوابت میاد بوس خیلی عزیز و نازی دلبندم

پنجشنبه همکارای مامان اومدن و بهمون خوش گذشت، خاله هدی و حسنا جون دیر اومدن من که از دیدنشون بی نهایت خوشحال شدم. ماشالا هزار ماشالا حسنا برا خودش خانمی شده بوس

برا پذیرایی هم با کمک باباجون و عمه زهرا سالاد الویه و سالاد ماکارونی درست کردیم، شیرینی و شربت و چایی و میوه هم بود.

دیروز هم رفتیم خونه مامان من، خاله فاطمه هم اونجا بود، تا شب بودیم، از ظهر تو دل درد داشتی و اذیت شدی تا ساعت 11 و نیم شب، منم عصر دیگه گریه م در اومد بسکه تو بیتاب بودی. ان شالله هیچ بچه ای دل درد نشه آرام

این روزها وقتی باهات حرف میزنم خوب نگام میکنی گاهی لبخند میزنی و وقتی ازت دور میشم با چشمات تعقیبم میکنی، ای قربونت برمممممممممممم عسلم بغل

چند ساعت بعد از تولد غزلم چند ساعت بعد از تولد غزل

چهارمین روز تولد زندگیمون چهارمین روز تولدش

قربون نگاه کردنت بشم فکر کنم دوازدهمین روز تولد

داریم میریم خونه مامان بزرگ اینجا هم حدودا بیست روزگیه غزله که داره میره مهمونی

تا همین جا کافیه...تو فرصت های بعد عکسای دیگه رو هم میذارم.

پسندها (5)

نظرات (7)

مامان تازه کار
29 اردیبهشت 94 17:34
واااااای عسلک چه نازه، خدا نگهش داره برات مامان سمیه
مامان سمیه
پاسخ
مرسی عزیزم
المیرا
29 اردیبهشت 94 20:31
ای جووووننننم خدا حفظش کنه براتون
مامان هدی
30 اردیبهشت 94 13:02
واااااااااااااااای دلم ضف رفت این عکسش با آستین حلقه ای خیلی جیگر شده. هزار ماشالله به این گل دختر که تو مهمونی هم خیلی خانوم بود. مامان سمیه واقعا ممنون زحمت افتاده بودید. انشالله تولد یه سالگیش
مامان سمیه
پاسخ
شما زحمت کشیدین که اومدین عزیزم.مرسی خانمی مهربون
nilia
3 خرداد 94 13:24
واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی تو چقدر کوچولو و بامزه ای
مامان سمیه
پاسخ
ممنون خاله
آبجی فاطمه
3 خرداد 94 14:03
آخی نازی عزیزم.خداحفظش کنه.بلاخره ما روی ماه گل دخترو دیدیم.
مامان سمیه
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان سمیرا
6 خرداد 94 21:17
وای بالاخره عکسشو گذاشتی... جیگرممم ناز من...
❤ ماماטּ فاطمــﮧ ❤
21 شهریور 95 14:58
شبیه به عروسکه نازی