ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 1 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

ماه آسمان ما

من فدای تو به جای همه گل ها تو بخند

1394/3/24 18:38
نویسنده : مامان سمیه
480 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم هیچوقت تصور نمیکردم خدا موجودی به عزیزی تو بهم عطا کنه، فرشته ای که با هر لبخندش تمام غم ها و مشکلاتم فراموشم میشه و به زندگی امیدوار میشم. ازت بابت همه حس های قشنگی که بهم دادی ممنونم دخترکمبوس

روز پنجشنبه یعنی وقتی دو ماه و 12 روزت بود وقتی مامان بزرگت (مامان من) داشت قربون صدقه ت میرفت با صدای خوشگلت براش بلند خندیدی یعنی اولین خنده صدا دارت نازنینم ... حسی که اون لحظه داشتم غیر قابل وصفه فقط بدون زیباترین و دلرباترین خنده دنیا مال توه عمرمبوس

روز جمعه 22 خرداد هم یعنی 2 ماه و 13 روزگیت اولین بار برات لباس سایز یک پوشوندیم، حس کردیم لباسای سایز صفر برات تنگ شده و یه شرت عینکی و آستین کوتاه از لباسای سایز یک رو تنت کردیم و دیدیم درسته موقعه تغییر سایز لباساته... این اولین تغییر تو اندازه ی بدنه تو بود و من و بابا بی نهایت براش ذوق کردیم. بغل

چند روزه بی قراری، نمیدونیم چرا... بی تابیت ما رو هم غصه دار کرده، فکر کنم پهلوهات سرماخورده، ماساژش دادیم امروز یه کم بهتری. خدا کنه زودی خوب بشی و ما رو بیشتر مهمون لبخندای زیبات کنی محبت

پسندها (4)

نظرات (5)

مامی س
25 خرداد 94 15:28
ای جونمممممم قربون دخملی که داره کم کم بزرگ میشه ایشالا عروسیییییییش
مامان سمیه
پاسخ
ممنون
مامان هدی
25 خرداد 94 16:57
مبارکتون باشه اولین خنده بلند غزل جون انشالله همیشه شاهد خنده هاش باشید. انشالله که حالش هم زود خوب میشه. احتمالا همون سرما زده به پهلوهای کوشولوش
مامان سمیه
پاسخ
ممنون هدی جون. خدا رو شکر با یه کم مراقبت بیشتر حالش خوب شد
مامان سمیرا
28 خرداد 94 20:27
عزیزم الهی همیشه خندون باشه. سامیارم بعد واکسن یکم بی قرار شده. الانم که ختنه کردیم بیشتر شد. شاید واسه واکسنه
مامان سمیه
پاسخ
غزل منم بعد واکسن زدن اذیت شد طفلی
مامی س
9 تیر 94 10:30
دیشب خواب دیدم جیگر کوچولو یه شب رو مونده پیش من... وااااااای که چقدر خوب بود و خوش گذشت. تو بیداری هم یه شب میذاریش پیش من بمونه؟
مامان سمیه
پاسخ
الهی چه بامزه. تو خودت داری یه فرشته کوچولو به دنیا میاری عزیزم. وقتی باهاش تنهایی دنیا مال توه
مامان هدی
9 تیر 94 11:14
خوشگل خانم سه ماه شدنت مبااااااااااارک عزیز دلم الان دیگه باید کلـــــــــــــــــــی خانم شده باشی.جااااااااااان با مامانی بیاین خونمون. خاله سمیه و نیکا هم قراره بیان.