ماه اسمان ماماه اسمان ما9 سالگیت مبارک
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

ماه آسمان ما

اولین غلت زدن دختر گلم

1394/4/23 13:38
نویسنده : مامان سمیه
635 بازدید
اشتراک گذاری

غزل نازم شما تو 3 ماه و 13 روزگیت وقتی خونه مامان جون (مامان مامان) بودیم برای اولین بار غلت زدی، تو اتاق تنها بودی و یه دفعه دیدم صدای گریه ت در اومد و انگاری دهنت جلوی پتو یا چیزی شبیه پتوه، تعجب کردم و سریع خودمو رسوندم بهت، دیدم بله غزل خانوم دلبندم برای اولین بار خودش غلت زده دستش هم مونده زیرش و داره گریه میکنه، الهی قربونت برم سریع بغلت کردم و کلی بوست کردم تا آروم شدی، خدا رو هزاران بار شکر میکنم که تو رو بهمون داده، نعمت سلامتی بالاترین نعمت هاس و بابتش شکر گذار خداییم. فدات بشم که اینقدر عسل و ماهی و هر روز بیشتر برامون با صدا میخندی عمرم بغل فقط خدا میدونه چقدر برامون عزیزی محبت

اینم دیروز موقع رفتن به خونه مامان جون بوس

پسندها (3)

نظرات (5)

همراه رایانه
23 تیر 94 18:19
همراه رایانه مرکزی شبانه روزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
مامان هدی
26 تیر 94 15:42
ااااااااااااااااااای جان بااون لباس ناناست. خوشگلم. دلم برات تنگ شده غزلی خوب دیگه کم کم نباید رو تخت تنهاش بذاری مامانی. حواست رو خیلی جمع کن.
مامان سمیه
پاسخ
ممنون خاله جون. اره از هر فرصتی برای غلت زدن استفاده میکنه
آبجی فاطمه
27 تیر 94 16:46
ماشاالله عزیزم افرین
مامان سمیه
پاسخ
ممنون خاله جون
المیرا
28 تیر 94 11:33
ای جاااااااااااااااانم غزلی چه بزرگ شده خدا براتون نگهش داره
مامان سمیه
پاسخ
مرسی
مامان باران
15 مهر 94 9:37
وای کوچولوی دوست داشتنی