ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 27 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

ماه آسمان ما

عشق مادر و فرزندی

1394/5/1 11:29
نویسنده : مامان سمیه
557 بازدید
اشتراک گذاری

سلام غزل ناز 3 وماه و 23 روزم، عزیزدلم بی نهایت دوستت دارم، هر روزکه میگذره بیشتر عاشقت میشم، هر روزصبح که چشمامو باز میکنم و صورت خندان تو رو میبینم شکر خدا میکنم و وجودم پر از عشق میشه، خیلی خوشبختم که تو رو دارم، خیلی خیلییییییییی محبت 

دیروز با هم سه نفری رفتیم بازار، هوا آفتابی بود ولی خنک زیبا ما هم برای اینکه آفتاب به سر کوچولوت نخوره برات یه کلاه ناناز خریدیم، انقدر بهت میومد و خوشگل شده بودی که خیلی از مردم بهت واکنش نشون میدادن و منم ذوق میکردم ولی یه جا دیگه کلاهت رو برداشتم، ترسیدم چشمت کنن زبان

این روزا خیلی سعی میکنی غلت بزنی، از هر فرصتی برای تمرین این کار استفاده میکنی قربونت برم. دستاتو هم تا مچ میذاری دهنت و میخوری، خیلی از این کار خوشت میاد منم اصلا مانع نمیشم. صداهای مختلف از خودت در میاری و انگاری داری باهامون حرف میزنی بغل 

خواب شبانه ت خدا رو شکر خوبه ولی روزها باید خیلی تلاش کنم تا بخوابی منم همچنان اصرار دارم عادت کنی بعد از ظهر ها حتما بخوابی، ماشالا چند روزه همکاری میکنی و عصرها میخوابی بوس

یکشنبه شب اولین مهمونی رسمی سه نفره مون رو رفتیم تالار اقاقیا، مهمونی تولد خاله مریم (دوستم) بود، شما یه کم بی قرار بودی ولی موقع شام خوابیدی بغل الهی دورت بگردم که اینقدر خانمی و ماه. یه خانمی اونجا میگفت دخترت خیلی شبیه خودته محبت من عاشق دخترممممممممممممبوس

چیزی تا واکسن چهارماهگی نمانده، ان شالله با کمترین درد و اذیتی این مرحله رو هم پشت سر بذاری شکوفه شلیلم محبت

این عکس رو دیروز وقتی از بازار برگشتیم ازت گرفتم.عاشق نگاهتم دلبرم بوس

پسندها (3)

نظرات (4)

عاطفه و بهزاد
1 مرداد 94 15:29
ماشالللللللهههههههههه چقدغزلمون بزرگ شده ایشالله عروسیش
مامان سمیه
پاسخ
ممنون خاله.ان شالله نی نی شما
همراه رایانه
1 مرداد 94 15:48
همراه رایانه همراه رایانه مرکز پاسخگویی سوالات رایانه ای و موبایل شماره تماس از طریق تلفن ثابت :9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
مامی س
3 مرداد 94 15:58
کلاه خوشگلت مبارککککک عسل خانووووم ایشالا تاج عروسی عشقمممم
مامان سمیه
پاسخ
ان شالللللله
مامان هدی
9 مرداد 94 18:03
چهار ماهگیت مبارک فسقل خاله. زشته، وروجک خانوم. قرتی خانوم، ناز دار خانوم، کجل خاله، با اون کلاه اسپرتت. سمیه یه گاز محکم از طرف من ازش بکن
مامان سمیه
پاسخ
اونقدر محکم ماچش میکنم که کم از گاز نداره