ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 28 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

ماه آسمان ما

غذای کمکی جدی می شود

1394/6/25 14:01
نویسنده : مامان سمیه
554 بازدید
اشتراک گذاری

تا آخر 5 ماهگی هفته ای یه بار بهت لعاب برنج میدادم ولی از وقتی وارد ماه ششم شدی یه هفته بهت هر روز لعاب برنج دادم بعد فرنی رو شروع کردم. امروز هم واسه اولین بار بادوم رنده شده به فرنی اضافه کردم که شد حریره بادوم آرام خدا رو شکر دوست داری و تا ته غذا رو میخوری، البته اونقدر مقدار این غذای کمکی کمه که تا شروع میکنم بهت بدم تموم میشه خندونک بعد هی شما ظرف رو نگاه میکنی هی دست و پا میزنی اما دیگه غذا تموم شده زبان امروز حریره بادوم رو این شکلی درست کردم: یه قاشق چایخوری سرخالی ارد برنج، یه استکان آب، نصف ناخن نبات و 4 تا دونه بادوم که از دیروز خیس کرده بودم و پوست کنده بودم و بعد زنده کرده بودم، همه رو به مدت بیست دقیقه پختم بعد که غلیظ شد ازشیر خودم ریختم توش، کامل رقیق شد بعد نصفش رو دادم خوردی، بقیه ش هم ماند گفتم شاید عصر بدم بخوری. محبت قربونت برممممممممم عشقم

کلا پاهات تو دهنته این روزها اونقدرم با اشتها پا میخوری که آدم خنده ش میگیره خنده خیلی سعی میکنی حرف بزنی و بشینی، هی خودتو میکشی بالا و حالت نشسته پیدا میکنی، موقع غذا هیجان زده میشی و دست و پاتو محکم تکون میدی محبت  خیلی خوب اجسام رو با دستات میگیری و میبری طرف دهنتمحبت از حالت رو شکم میتونی به حالت به پشت برگردیبوس

هوا یه کم خنگ شده و منم حمام کردن تو رو از 4-5 روز یه بار کردم هفته ای یه بار، روزی دو تا سه بار هم میشورمت البته فقط با آب خالی و از کمر به پایین آرام 

فکر کنم داری مراحل دندان در آوردن رو میگذرانی، بی تابی میکنی، گوشاتو میمالی، دست من یا بابا رو میگیری و لثه هات رو روش فشار میدی، موقع شیر خوردن تا جایی که میتونی فشار میدی، پایین لثه ت هم سفید شده محبت همه این علائم نشان از شروع دندان در آوردن شماس خانمی. خیلی کوچولو و نازی عشقم. من و بابا هر لحظه قربون صدقه ت میریم و خدا رو بابت بودنت شکر میکنیم محبت

این روزها وقتی بابا میخواد تا سرکوچه بره یه خرید کوچولو انجام بده حتما تو رو هم میبره و تو خیلی ذوق میکنی، وقتی بابا حامد از سرکار میاد گل از گلت میشکفه و از هیجان نمیدونی چیکار کنی، انقدر با صدای بلند میخندی و ناز میکنی که گاهی بابا نیم ساعتی بدون اینکه لباس عوض کنه باهات حرف میزنه، البته زود دستاشو میشوره که بتونه بغلت کنه، خیلی خیلی رابطه ت با بابا حامد خوبه، کلی با هم میگین و میخندین. خدا رو صد هزار بار شکر بغل

امروز 5 ماه و 16 روز سن داری دلبر نازم محبت بوس

پسندها (5)

نظرات (5)

لوازم کودک
25 شهریور 94 14:24
چرا نیومدی تو سایتم؟ دیدن بازدید هم داره. بیا دیگه با بچه بیایید اشکالی نداره. سرش گرم می شه و درد دندون درآوردن از یادش می ره!!
مامی س
26 شهریور 94 11:11
من عاااااااااااااشقتم غزلم
مامان سمیه
پاسخ
قربونت خالهههههههههههههههه
مامان تازه کار
27 شهریور 94 13:09
آخى ماشاالله، خداحفظش كنه. ايشالا راحت دندونش دربياد تا بچه زياد اذيت نشه
مامان سمیه
پاسخ
ممنون.ان شالله
مامان هدی
29 شهریور 94 17:49
نوش جونت غزل جون. دست مامان جونت درد نکنه که اینقدر بهت می رسه. قربونت برم که دلم واست شده ی ذره فسقلی شیرین عسلی، هزار ماشالله خوردنی شده اسااااااااسی
مامان سمیه
پاسخ
مرسی خاله هدی جون. حسنا رو ببوس
مامانی باران
15 مهر 94 9:40
ماه اسمان ما تا این لحظه ، 6 ماه و 6 روز سن دارد 6 ماه و 6 روزه بودن غزل خانوم عسل مبارک
مامان سمیه
پاسخ
مرسی مامان مهربون