ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 23 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

ماه آسمان ما

جواب مثبت ازمایش

1393/5/12 7:35
نویسنده : مامان سمیه
181 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز صبح رفتم ازمایشگاه همیشگی و بدون دفترچه ازمایش بارداری دادم، اخه بابا جون گفت روش نمیشه دفترچم رو ببره بده همکارش برام ازمایش بنویسه و منم مجبور شدم ازاد ازمایش بدم، هزینه ش خیلی با دفترچه فرق نمیکرد، 20 هزار تومن شد، بعدش رفتم سرکار و ظهر برگشتم خونه، تو راه خونه بودم که از ازمایشگاه اس ام اس اومد که جواب ازمایش شما حاضره و من دیگه دل تو دلم نبود، عصر باید من دوباره میرفتم سرکار و بابا جون هم سرکار بود، واسه همین نیم ساعت زودتر قرار گذاشتیم و رفتیم جواب رو گرفتیم، تقریبا مطمئن بودیم مثبته ولی خب وقتی جواب رو دیدیم کلی خوشحال شدیم و ذوق کردیممحبت چون من صبح فقط گفته ودم ازمایش بارداری میخوام اونا دیگه تو ازمایش میزان دقیق بتا رو مشخص نکرده بودن و فقط نوشته بودن بیشتر از 50 که یعنی مثبت محبت خدا رو شاکر این نعمت بزرگیم و ازش میخوایم همیشه هوامونو داشته باشه و نی نی سالم و صالح بشهبغل بعد رفتیم بستنی بخوریم که واقعا مزخرف بود اما ما حالمون خیلی خوش بود، بعدش من مجبور بودم برم سرکار و باباجون برگشت خونه، منم غروب اومدم خونه و کلی با باباجون راجع به بودنت حرف زدیم و ذوق کردیم، به دو نفر این خبر رو دادم، یکی اسیه جون یکی هم فهمیهمحبت هر دو بی نهایت خوشحال شدن و ذوقی میکردنبوس شب بابا جون برام یه تاپ قرمز خال خالی کادو خریده بود که خیلی نازه و روش نوشته دخترا البته به انگلیسیمحبت یعنی عاشق دختره ها. حالا برای دوشنبه عصر پیش دکترم وقت گرفتمزیبا قراره این خبر رو چند هفته دیگه به خانواده ها بگیم.

خدایا نمیدونم با چه زبونی بابت این نعمت بزرگ ازت تشکر کنیم، ما بنده های کوچک و حقیر توایم، نظر لطفتو از ما برنگردون و همیشه هوامونو داشته باش، خدایا این نی نی بشه مایه دلخوشی و سربلندی من و عشقممحبت

پسندها (2)

نظرات (0)