ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 28 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

ماه آسمان ما

کاهش وزن درماه 9

1394/10/10 19:18
نویسنده : مامان سمیه
633 بازدید
اشتراک گذاری

یه عالمه نوشتم ولی پرید خطا کلی خورد تو ذوقم، دختر نازنینم 9 ماه و یک روزه شدی و روزهای قشنگی رو با هم سپری میکنیم محبت روزهایی که باید به شکرانه شان سجده شکر به جا بیارم محبت

عکسای اتلیه خاله هدی خوب شدن، دوسشون دارم، باید انتخاب کنیم تا برامون روتوش کنن.ازشون خیلی خیلی ممنونیم محبت 

سه شنبه میلاد پیامبر اکرم بود که دعوت شدیم رستوران هتل بوعلی تولد دایی من همه دور هم بودیم، خوش گذشت محبت

دیروز که شما 9 ماهت تمام میشد هم رفتیم مرکز بهداشت که متاسفانه نسبت به ماه قبل 100 گرم کم کردی و شدی 7500 غمگین قدت 71 سانت و دور سرت 44 سانت . دیشب زنگ زدم دکترت و باهاش مشور کردم.قراره بهت شربت زینک اکساید بدیم تا اشتهات بهتر بشه و بتونی غذا بخوری زیبا خدا کنه تاثیر داشته باشه

فردا بابا شیفته و من و شما تا شنبه ظهر تنهاییم. شاید بگیم دایی احسان بیاد پیشمون آرام

از وقتی فهمیدم وزن گیریت خوب نبوده ناراحتم، همش با خودم فکر میکنم چجوری میشه اشتهات برگرده. امروز هم هیچی نخوردی. نمیدونم چی کنم. فقط و فقط شیر غمگین

راستی یه خبر خوب، چهارمین دندونت هم جوونه زده بغل دو تا دندون بالا دو تا هم پایین محبت عزیزدلمممم بوس

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان زهرا
12 دی 94 7:12
سلام عزیزم خدارو هزار بار شکر انشالله همینطوری روزها و سالهای زندگیتون کنار هم به خوشی بگذره و غزلت صد ساله بشه زیرسایه تون.. نگران نباش عزیزم انشالله اشتعاش خوب میشه سمیه جونی بچه ها میگن وفت دندون هاشون یکم کم اشتها میشن اما بعدش جبران میشه بسپر به خدا گلم
مامان سمیه
پاسخ
همه میگن مال دندونشه 4 تا دندون در اومده ان شالله اشتهای فرشته کوچولوم برگرده
مامان سمیرا
14 دی 94 14:23
با یه چیزی که دوست داره شروع کن یه قاشقم بخوره خوبه.. چیزی مورد علاقش نیست؟ خرما مثلا؟میوه ؟
مامان سمیه
پاسخ
متاسفانه غزل خوراکی های شیرین زیاد دوست نداره. چند روزه سوپ رو بهتر خورده تا حریره. خدا کنه اشتهاش روز به روز بهتر بشه