ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 28 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

ماه آسمان ما

ضعیف شدن مامانی

1394/10/13 16:46
نویسنده : مامان سمیه
534 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم این روزها من حالم زیاد خوب نیست ضعف میکنم و سرگیجه دارم، نمیدونم چرا انقدر فشارم پایینه، جمعه شب که بابا شیفت بود اونقدر حالم بد شد که زنگ زدم مامان بزرگت اینا اومدن و تو موندی پیش مامان بزرگ و من و بابا بزرگ و دایی احسان رفتیم بیمارستان و به خاطر فشار پایین من برام سرم زدن. وقتی برگشتیم ساعت 1 بود و تو هنوز بیدار بودی عزیزدلممحبت سریع بغلت کردم و لالا کردیبغل

دیگه میشه گفت چهار دست و پا میری. فقط وقتی میخوای به سرعت به هدفت برسی سینه خیز میری بوس کوچولوی دوست داشتنی من محبت یه کار خطرناک هم یاد گرفتی اینکه به هر چیزی دست میگیری و بلند میشی، به مبل و میز تبلوزیون، امروز به جای سیب و پیاز گرفتی تا بلند بشی و منم سریع گرفتمت که اتفاقی نیفته برات. عشق مایی دختر نازم

از دیروز اشتهات بهتر شده، مثل قبل نیست ولی خیلی راضیم. یه کم سوپ میخوری، ماست هم میخوری، من و بابا از خوشحالی رو ابرا سیر میکنیممحبت برا ناهار امروزت سوپ جو درست کردم که نصف چیزی که ریختم رو خوردی بغل دیروز برات آب هویج گرفتم که تا مزه ش رو فهمیدی دیگه نخوردی.

روزی 5 میل شربت زینک بهت میدم، البته با نظر دکتر صبا... ان شالله وزن گیریت بهتر بشهمحبت

9 ماه و 4 روز سن داریبوس

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان زهرا
14 دی 94 7:51
سلام عزیزم خیلی مراقب خودت باش سمیه نباید ضعیف بشید یکم خودت رو تقویت کن و استراحتت رو بیشتر بکن تخم بلدرچین هم خیلی خوبه با شیر یا آب پز بخوری عزیزم مراقب خودت باش درضمن خداروشکر که اشتهای غزلی خوب شده مراقب خودتون باشین
مامان سمیه
پاسخ
ممنون زهرا جون. چند روزه اندازه چند نفر خوردم
مامان سمیرا
14 دی 94 14:25
عزیزم ازمایش بده حتما... انشاالله که چیزی نباشه. آفرین غزل خانم کم کم اشتهاش خوب میشه انشاالله
مامان سمیه
پاسخ
میدونی قشنگ میدونم که بدنم ضعیف شده و هی لاغر میشم