ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 22 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

ماه آسمان ما

هسته سیب مامان و بابا

1393/5/14 10:09
نویسنده : مامان سمیه
158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیشه عمرم، سلام خلاصه زندگیم، دیروز رفتم پیش خانوم دکتر و اولین ویزیت با شما رو تجربه کردممحبت الهی قربونت برم که دلخوشیه مامان و بابا شدی و زندگیمونو شیرین تر کردیبوس خانوم دکتر یه سری چیزا گفت و گفت یه کم مراقب خودت باش و مسافرت هم تا سه ماه اول اصلا نرو و توصیه های لازم رو گفت جشن منم همه رو چشم میگم چون عاشق توام دلبندم. اما دیروز و پریروز من خیلی خسته شدم و ساعتات زیادی بیرون از خونه بودم و فکر کنم این موضوع تو رو اذیت کرد، اخه وقتی اومدم خونه و دراز کشیدم یه کم زیر شکمم درد میکرد خطا دیروز هم ساعت 8 رسیدم خونه و به محض رسیدن بغل بابایی گریه کردمگریه اونم هی نازم کرد و بوسم کرد و گفت دیگه از فردا استراحتت رو بیشتر کن و از این دلداریها که یه کم اروم شدم،چشمک نفسم دیروز دکتر گفت شما الان هفته پنجمی و برام قرص کلسیم نوشت، بعدشم برای دهم شهریور برام سونوگرافی نوشتجشن ایشالا به حق حضرت فاطمه سالم باشی و اون روز برم و صدای قلبتو بشنوم عسلمبوس تو اینترنت نوشته تو الان اندازه یه هسته سیبیمحبت قربونت برمممممممممبغل

پسندها (1)

نظرات (2)

آریا و مامانی وبابایی
14 مرداد 93 10:27
سلام دوست گلم خیلی از این موضوع خوشحال شدم انشاالله به سلامتی نی نی تون به دنیا بیاد
مامان سمیه
پاسخ
سلام.ممنون ایشالا که سالم و صالح باشه
يه مامان
15 مرداد 93 12:12
تو وب باباس سبحان آدرس وب مامان سبحان رو خواسته بودي .بي تو چه سخت است رو تو گوگل سرچ كن برات مي ياره
مامان سمیه
پاسخ
ممنون.