ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 23 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

ماه آسمان ما

دخترک 14 ماهه ما

1395/3/12 20:22
نویسنده : مامان سمیه
616 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی قشنگم، خوبی مامانی؟ یا به قول تو مانی؟ الهی قربونت برم که بهم میگی مانی محبتبوس 

الهی قربونت برممممممممم، این لباس خوشگل رو مامان بزرگ هفته قبل از تهران برات سوغاتی آورد، دستشون درد نکنه جشن

امروزم من و بابا رفتیم و برات یه تی شرت خیلی خوشگل با یه شلوارک لی خیلی خوشگل تر خریدیم،مبارکت باشه عشقمممم محبت

دیشب خونه مامان جون بودیم، دایی امیر اینا و خاله فاطمه هم بودن شام دلمه بود که در کمال ناباوری شما خوب خوردی، شاید چون تو جمع بودی و همه داشتن غذا میخوردن خوشت اومد، خیلی حس خوبی بود که غذاتو خوب و کامل خوردی نفسم، دیروز عصر هم من و مامان جون داشتیم با خرما چایی میخوردیم که شما اومدی و بدون اینکه کسی بهت بگه یه دونه خرما ورداشتی و نوش جان کردی، هسته شم دادی به من محبت این برای اولین بار بود که شما خرما میخوردی عمرم خیلی خوشحال شدم زیبا

چند روزه که دستاتو میذاری زمین و زانوهاتو از زمین بلند میکنی و میگی یا علیبوس فدات بشم دلبندم فکر کنم میخوای یواش یواش بلند شی وراه بری بغل 

نیم ساعت قبل بابا حامد از سرکار اومد و شما اصرار کردی که با هم برین بیرون محبت هی در خونه رو نشون دادی و گفتی " بریم" یعنی عاشق بریم گفتنت شدیم هر دومون بغل الانم با هم دارین تو شهرک چرخ میزنین محبت

اینجا هم داری از میز تی وی میری بالا...چند روزیه این کار رو یاد گرفتی خنده خیلی خطرناک شدی فسقلی بوس

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان سمیرا
13 خرداد 95 15:41
افرین غزل خانمی. خوب غذا بخور بزرگ بشی ناناز من سامیار هم همش از میز تلویزیون بالا میره .. تازه از رو مبل بالا میره رو دسته ش پنجه رو باز می کنه خیلی خطر ناکه ... خیلی می ترسم
مامان سمیه
پاسخ
خاله خدا بخواد یه کم بهتر شده یعنی دو روز خوب خورد باز امروز لب به هیچی نزده نمیشه یه ثانیه ازشون چشم برداشت فسقلی ها
♡ نسیم خانوم ♡
17 خرداد 95 13:26
از عــرش صدای ربــنــا می آید آوای خـــوش خدا خدا می آید فریاد که درهای بهشت باز کنید مهمان خدا سوی خدا می آید حلول ماه مبارک رمضان مبارک باد...
فروشگاه اينترنتي
19 خرداد 95 8:30
میدانی ! عاشق روزهایی هستم که خوشحال ببینمت حتی اگر نفهمم چرا ....