ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 26 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

ماه آسمان ما

چکاب 15 ماهگی

1395/4/24 13:22
نویسنده : مامان سمیه
374 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردانه ما محبت روز شنبه هفته قبل من و شما و باباحامد با هم رفتیم مرکز بهداشت برای چکاب 15 ماهگی بوس شما خیلی خانوم بودی و اروم اجازه دادی قد و وزنت رو بدون هیچی مشکلی انجام بدن محبت خدا رو صد هزار مرتبه شکر وزنت خوب بالا رفته بود و شدی 9 کیلو و 200 گرم جشن قدت هم 77 سانت بود و من و بابا کلی خوشحال شدیمممم محبت

امروز تولد منه غزل جون محبت 28 ساله شدم جشن پارسال تو تولدم شما خیلی کوچولو بودی و وقتی میخواستیم کیک بخوریم خواب بودی اما امسال خانم شده بودی و تولد من بیشتر لذت بخش بود محبت تازه خیلی هم بامزه افتادی رو کیک و دست و لباست کیکی شد عمرم خنده بابا هم دستاتو کامل خورد محبت  

هنوز دومین دندون نیشت در نیومده عمرم محبت من منتظرم تا دندونت در بیاد تا یه کم اروم تر بشی اخه این دندونه ظاهرا سخته برات بغل 

یه خبر خیلی خیلی خوب، نی نی خاله زهرا (دوست مامان) روز 20 تیر دنیا اومد جشن خدا رو صد هزار مرتبه شکر محبت به دنیا خوش اومدی فرشته کوچولو محبتبوس

اینجا با بابا منتظرین تا من از آرایشگاه بیام بیرون بوس

عاشق سرسره بازی هستی دلبندم محبت

من برم که کلی کار دارم، عصر میخوایم با دوستای مامان بریم خونه خاله اعظم (دوست مامان) مطمئنم که خیلی بهمون خوش میگذره محبت

پسندها (4)

نظرات (2)

نسیم خانومـــ
24 تیر 95 16:54
سلام دوستم داداشم،عشق زندگیم،اونی که براش وبلاگ ساختم در روز 21 تیر زمینی شد و قدمش رو روی چشم های ما گذاشت. ممنون میشم اگه مهمونم بشی...
مامان سمیه
پاسخ
تبریک میگم
مامان سمیرا
27 تیر 95 1:38
عزیزم تولدت مبارک. انشاالله کناز غزل جونی و همسرت همیشه شاد باشی
مامان سمیه
پاسخ
ممنون سمیراجون