ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 29 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

ماه آسمان ما

هفته 37 بارداری و انتظاری به شیرینی عسل

1397/5/27 18:52
نویسنده : مامان سمیه
222 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقای منمحبت آخ که من چقدر دوستون دارم عزیزای دلمبغل با وجود شما فهمیدم قلب یک مادر به وسعت همه دنیاس و میتونه همه بچه هاشو عاشقانه و از صمیم قلب دوست داشته باشهمحبت خدا همه بچه ها رو برا مامانا حفظ کنه.

امروز آخرین روز هفته 37 ه یعنی 36 هفته  و 6روزه ایم و به زودی گل پسر نازم رو بغل میکنم.باید اعتراف کنم برا بغل کردنش ثانیه شماری میکنم درست مثل غزلکممحبت 

هفته قبل بعد از ویزیت دکتر برام سونو نوشت و سونو هم گفت شما در اولین روز از هفته 37 خداروشکر سالمی و وزنت 2 کیلو و 850 گرمه و یه سری اندازه از استخوان ران و اینا نوشت که همه چی خوب بود شکرخدا. پنجشنبه هم رفتیم برای شما گل پسرناز چند دست لباس خریدیم و دیگه آماده ایم تا به لطف خدا بیای بغلمون و چشم و دلمون روشن بشهبوس 

دخترنازم عشقم امیدم نگارم روز به روز خانم تر و فهیمده تر میشی و من واقعا ازت ممنونم که هستی.شما هستی که من برای دیدن برادرت لحظه شماری میکنم چون میدونم چقدر مثل شما عزیزهمحبت 

خداروشکر کلاس هوش و خلاقیتت رو دوست داری و هر هفته با ذوق میری. مدتیه تصمیم گرفتیم موهاتو دیگه کوتاه نکنیم تا مثل دوستات بتونی با گیرسر و موبند اونا رو ببندی اخه وقتی نیکا و حسنا رو میدیدی هی میگفتی موهای من کی بلند میشه.حالا برا همون یه ذره موی تو من چنان ذوقی میکنم که نگو

مدتیه که بعداز ظهرا نمیخوابی،البته اگه خیلی خسته باشی و ما هم بخوابیم شاید اینجوری مثل فرشته ها یه هو خوابت ببره ولی درکل انگاری دیگه تصمیم گرفتی بعداز ظهرا نخوابی. عوضش شبا زودتر میخوابی و به نظرم این بهتره.

علاقه خوبی یه حفظ سوره های قرآن نشان دادی و خودت میگی مامان بیا سوره بخوانیم. سوره کوثر و توحید و ناس و والعصر رو حفظ کردی،ان شالله سوره های کوچولوی جز 30 رو کم کم بهت یاد میدم.خدا حافظ و پشتیبانت باشه گل گندمممحبت

اینجا هم میزبان سلنا کوچولو و مامان عزیزش بودیم.من و مامان سلنا دوستان دوران دبیرستانیم و کلی اون روز بهمان خوش گذشت. سلنا دوماه و نیمه س و تجربه خوبی بود که شما برای ورود داداشی آماده بشی.منتظر

خدای مهربان نگهدار فرشته های من باشگل

پسندها (3)

نظرات (1)

fatemhfatemh
27 مرداد 97 21:29
همیشه به خوشی