ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

ماه آسمان ما

تولد چهار سالگی دختر نازم

1398/1/13 18:24
نویسنده : مامان سمیه
1,466 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم تولدت هزاران بار مبارک نفسم😍

تولد امسالت رو روز چهارم فروردین خانه عمه فاطمه گرفتیم.همه فامیل پدری بودن و حسابی خوش گذشت. الهی که همیشه شاد و خندان باشی عزیزدلم. کیک به سلیقه خودته که این روزا با وجود اینکه فیلمش رو ندیدی ولی عاشق شخصیت انیمیشنی السا و خواهرش شدی.من و بابا دوستت داریم و سلامتی و شادی تو برامون خیلی مهمه عزیزدلم😇 روز هفتم فروردینم کنار خانواده من برات جشن گرفتیم و کلی بهت خوش گذشت و حسابی بازی کردی😘

چند روز پیش هم من و شما با هم رفتیم گردش حسابی و دو سه ساعتی باهم بازی کردیم و لذت بردیم.

این روزا علی جان هم غذای کمکی میخوره و همین باعث شده من و غزل بتونیم بریم بیرون و نگران گرسنگی علی نباشیم.چند روز دیگه علی و غزل رو باید ببرم مرکز بهداشت برای چکاب قد و وزن که امیدوارم هر دو رضایت بخش باشن.😊 امروز سیزده بدره و ما به خاطر بچه ها موندیم خونه و ترجیح دادیم با وجود بارندگی های اخیر و سردی هوا بیشتر مواظب بچه ها باشیم

پسندها (3)

نظرات (4)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
14 فروردین 98 21:54
تولدت مبارک😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
15 فروردین 98 12:18
تولدت مبارک خانومی❤
مامان صدرامامان صدرا
17 فروردین 98 21:19
تولدت مبارک پرنسس💖💖💖

29 آبان 98 23:08
 دنبالتون کردم