ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

ماه آسمان ما

چکاب پانزده ماهگی شازده پسر

1398/9/17 22:17
نویسنده : مامان سمیه
345 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز گل پسرم پانزده ماهه شد😍 الان دقیق یک سال و سه ماه و یک روزه ای علی جانم. سه روز قبل متوجه شدم که تو فک پایین دندان تختت جوانه زده و داره کم کم از لثه میاد بیرون. الان چهار تا دندان تو فک بالا داری سه تا هم پایین داشتی که با این دندان تخت شد چهارتا پایین😘 پس علی جان در پانزده ماهگی هشت تا دندان خوشگل سفید داره🙂 آخ مامان فدای پل دختر و گل پسرش بشه😘 دیروز صبح هم من و غزل جون و علی جون رفتیم مرکز بهداشت برای چکاب قد و وزن، علی آقا وزنش یازده کیلو و دویست و پنجاه گرم بود و قدش هشتاد و سه سانت و غزل جون هم صد و دو سانت بود که نمیدونم چرا حس میکنم قد غزل بیشتر بود و اشتباه اندازه گرفت. حالا آن شالله فروردین که برا چکاب پنج سالگی میبرم غزلو بیشتر دقت میکنم.

برا یلدا هم لباس هندوانه ای سفارش دادیم که دیروز به دستمان رسید و کلی ذوق زده شدیم😊 آن شالله به سلامتی و دل خوش استفاده بشن😍 غزل نازنینم شما آنقدر مهربون و خانم هستی که نمیدونم چطور بابت این همه خوبی ازت تشکر کنم. روزها وقتی من کار دارم با علی بازی میکنی و میگی مامان من علی رو سرگرم میکنم تو با خیال راحت به کارات برس، آخه تو کی آنقدر بزرگ شدی که من نفهمیدم 😍فدای عقل و شعورت بشم. روز به روز مستقل تر میشی و من با دیدنت کیف میکنم قشنگم

خدا شما رو برام حفظ کنه الهی😘

پسندها (4)

نظرات (0)