ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 29 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

ماه آسمان ما

عید فطر مبارک

1393/5/9 11:30
نویسنده : مامان سمیه
191 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبندم، روز سه شنبه عید فطر بود و فکر کنم اولین عید زندگیه تو بود، الهی قربونت برم که حست میکنم و اینقدر از نزدیک دوستت دارممحبت روز عید من و بابا جون همراه خانواده بابایی رفتیم نماز و بعدش حلیم گرفتیم و رفتیم خونه اونا خوردیم و اومدیم خونه مون و تا عصر یا خواب بودیم یا فیلم دیدیمزیبا دیروز هم به همراه خانواده من رفتیم باغ و تا غروب اونجا بودیم، اما فرشته کوچولو مامان دیروز خیلی اذیت شدخطا دل درد داشتم مخصوصا قسمت زیر شکمم که فکر میکنم مربوط به تو باشه و این یعنی تو اذیت شدی عشقم، منم کلی مواظب بودم و استراحت کردم ولی هی دل دردم خوب نشد و شب که برگشتیم نفخ بسیار شدید داشتم و از صبح امروزم دل دردم تبدیل به مشکل گوارشی شده و اصلا نمیدونم چیکار کنم؟!غمگین حالا یه لیوان عرق نعنا خوردم و امیدوارم بهتر بشم که نیازی به دکتر رفتن نباشه

دیروز دوباره بی بی چک گذاشتم و ماجرای قبل تکرار شد... خط خیلی کم رنگ! شنبه میرم ازمایش میدم چشمک

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان سبحان حون
13 مرداد 93 21:29
سلام دوست خ بم من مامان سبحان جون هستم که وبو از باباش خواستی دنیای من که نابوووده بدون عشقم گل نازم
مامان سمیه
پاسخ
سلام. چرا اخه؟ چی شده؟ یعنی شما پیش گل پسرتون نیستین؟