ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 29 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

ماه آسمان ما

عشق 8 ماه و 8 روزه ما

1394/9/17 11:43
نویسنده : مامان سمیه
594 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمر مامان و بابا محبت سلام گل زیبای خونه محبت غزل من و بابا بی نهایت دوستت داریم، الان که اینو میخونی بدون که وجودت زندگیمون رو زیر و رو کرده، بدون که این روزها که 8 ماه و 8 روزه ای من و بابات برای کوچکترین حرکتت ذوق میکنیم، بدون که تو برای ما بی نهایت عزیزی و سلامتی و خوشبختیه تو بزرگترین اروزی مشترکمونه بوس غزل نازنین ما روز 10 آذر برای چکاب بردیمت پیش دکتر صبا، وزنت 7 کیلو و 600 شده قدت 69 سانتی متر و دور سرت فکر کنم 43 و نیم. الهی که همیشه سالم و شاد باشی عزیزدلم

این روزها هیچ نوع غذای کمکی نمیخوری، حتی سوپ، فقط و فقط شیر خودم، الان دو هفته ای میشه که دیگه منم سوپ برات درست نکردم، غمگین امیدوارم زودی اشتهات برگرده نفسم

روز یکشنبه بابایی که رفت سرکار من و شما با هم رفتیم خونه مامان جون و برای شما آش دندونی درست کردیم، راحت بود و بی نهایت خوشمزه، خودت هم از آش خوردی ..خوشت اومده بود ظاهرا بوس 

همون روز یکشنبه اولین برف عمرت رو دیدی و با تعجب از پنجره بیرون رو نگاه میکردی بغل عشق مای تو دختر بوس

شب هشتمین ماهگردت برای پای سیب درست کردم و کلی عکس انداختیم، این بار شما با دیدن شمع بی قرار شدی و کلی جیغ کشیدی هیپنوتیزم یعنی تا موقعی که شمع روشن بود اصلا اروم نشدی وقتی شمع رو خاموش کردیم هم تا مدتی چسبیده بودی بغلم و نمیذاشتی تکون بخورم...الهی قربونت برمممممممممم بغل

واکنش غزل بعد از دیدن شمع روی کیک ماهگرد خنده

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان زهرا
18 آذر 94 10:48
ای جانم چه ضعفی کرده گل ما خداحفظش کنه انشالله سمیه من هرچی عکس میزارم نمیشه سایز تغیییر دادمم نشد بهم بگو چطوری بزارم خووووووووووووو
مامان سمیه
پاسخ
راحته زهرا تو همون مدیریت وبلاگ درج عکس مشخصه. حالا زنگ میزنم بهت میگم عزیزم
مامان هدی
18 آذر 94 18:00
اااااااااااااااای دورت بگردم. عزیز دلم. با این عکس نازت. خدااااااا نبینم از چیزی بترسی خاله. الهی مردددددم. چه جیغ بنفشی هم کشیده. چرا ااا
مامان سمیه
پاسخ
این ماه اولین ماهی بود که به شمع واکنش نشون داد...امیدوارم همینجوری نمونه
مامان سمیرا
19 آذر 94 17:38
چه بامزه گریه می کنه .اون عکس سومیه خیلی باحاله ... عکس ساله.... ببخشید غزل خانم داری گریه می کنی ما می خندیم خب از بس شیرینی
مامان سمیه
پاسخ
منم اون لحظه مانده بودم بخندم یا ناراحت باشم ولی هی میخندیدممم
مامان زهرا
23 آذر 94 8:31
دخترمون همه جوره خواستنیه
مامان سمیه
پاسخ
مرسی خاله مهربون مواظب خودت و نی نی خوشگلت باش
مامان زهرا
29 آذر 94 10:53
سلااااااااااام دوست جونی من مرسی که یادمی منم همیشه دعاگوی تو و نازدونه و همسر گلت هستم ان شالله فقط شادی ببینین عزیزم برام خیلی دعا کن بازم فردا هر چی بشه زودی بهت مخابره می کنم منو از دعای خیرت بی نصیب نذار مهربون بانووووووو
مامان سمیه
پاسخ
فدای تو عزیزم. مواظب خودت باش.منتظر خبرای خوبت هستم
نسیم جون
19 بهمن 94 19:27
خخخخخخخخخخ