ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 29 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

ماه آسمان ما

اولین زمستان زندگی غزل

1394/10/2 12:03
نویسنده : مامان سمیه
1,069 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق بی همتای من، امروز دومین روز زمستان سال 94 ه و تو 8 ماه و 23 روز سن داری محبت میتونم بگم بهترین روزهای عمرم رو دارم با تو و بابایی تجربه میکنم بوس شب یلدا رفتیم خونه مامان بزرگ (مامان بابا) شام خورشت آلو بود و بعد شام هم کلی تنقلات مثل انار و هنداونه و آجیل و میوه خوردیم محبت تو خیلی خانم بودی اون شب...کلی عکس انداختیم بغل امسال فقط ما رفتیم اونجا و عمه ها و عمو نتونستن بیان. ان شالله سال بعد همه دور هم باشیم محبت غروب شب یلدا رفتیم خونه مامان عرفانه جون و لباس بافتنی که برای شما زحمت کشیده بودن رو گرفتیم. یه سارافون سفید صورتی به همراه کلاه و پاپوش های نازش ...عالیه لباسه عالی جشن اونقدر دیدن روی ماه مامان و بابای عرفانه بهم انرژی مثبت داد که نگو، تو رو هم بردم دیدن بغل خیلی ازشون ممنونم، الهی که خیر ببینن و دلشون همیشه شاد و تنشون سالم باشه محبت  ان شالله برای نوه خودشون ببافه بغل

دیشبم که شب دوم زمستان میشد رفتیم خونه مامان جون(مامان من) دایی امیر اینها هم بودن، خیلی خوش گذشت، شام خورشت فسنجان بود و کلی مخلفات که با کمک مامان حاضر کردیم، بورانی اسفناج و بورانی لبو و ژله هندوانه و سالاد های متنوع و ... جای همه خالی محبت اونجا هم دایی حسین شما و علی کوچولو رو گذاشت تو سفره و ازتون عکس گرفت، دقیقا بین مواد خوراکی و غذاهای خوشمزه بغل 

راستی دیشب یه کم بی قرار بودی که فهمیدم یه دندون خوشگل از فک بالایی جوونه زده، بالا سمت راست محبت ای قربون سومین دندونت برممممممم بغل  یه کم بدنت گرم شده و شکمت هم با عرض معذرت شل شده، بی قراریت هم خداروشکر زیاد نیست، بچه صبوری هستی هزار ماشالا محبت

یه چیز دیگه اینکه هفته قبل برات دامن توتو درست کردم. رنگش سفید و طلاییه. خوب شد چشمک تلش رو هم درست کردم. حالا ان شالله وقتی رفتیم خانه خاله هدی عکس گرفتیم برات از عکسا اینجا هم میذارم محبت

این روزها هوا بسیار بسیار سرده... من و شما که بیرون نمیریم ولی باباحامد میگه خیلی سرده و خوبه که امسال مجبور نیستی بری سرکار خندونک ممنون دختر قشنگم که هستی بغل

 

پسندها (4)

نظرات (7)

★مادر بزرگ★
2 دی 94 12:07
سلام وب جالبی دارید استفاده کردیم خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
مامان زهرا
2 دی 94 12:10
سلاااااااااااااااااام دوست جونی من یلدا و زمستون سردتون هم مبارررک گلم انشالله صد تا از این بلداها ببینید با هم همیشه شاد و سرزنده باشی دامن تونو چیه اونوقت؟؟ منتظر عکسای جدید نوگل ماهمون هستم سمیه جونی غزل رو ببوس و محکم بفشارش
مامان سمیه
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون.یلدای شما هم مبارک مامانی تو نت سرچ کن دامن توتو تا بهت بگه چیه
مامان سمیرا
2 دی 94 23:54
عکس ها رو حتما بذاریا دلم می خواد ببینم مخصوصا غزل و با سارافن جدیدش.
مامان سمیه
پاسخ
فعلا عکساش روتوش نشده خاله
مامان تازه کار
3 دی 94 0:37
عکس هم بزار لطفا. دلت میاد دلمونو آب میکنی اما عکس نمیزاری؟!
مامان سمیه
پاسخ
چشم میذارم
aylar
5 دی 94 22:24
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید
نقاش کوچولو
7 دی 94 1:28
با سلام از اونجایی که دیگه بیشتر بچه ها تبلت دارند خواستم بهتون یک نرم افزار آموزشی واسه کودکان در موضوع آموزش مرحله به مرحله نقاشی معرفی کنم اسم این نرم افزار نقاش کوچولو هست که داخلش آموزش نقاشی انواع گلها ، حیوانات جنگل و دریایی ، انواع وسایل نقلیه از ماشین گرفته تا تانک ، پرندگان و حشرات هست . دیگه با داشتن این نرم افزار هم به تقویت قدرت حافظه و خلاقیت کودکتون کمک میکنه و هم یک سرگرمی سالم براش میشه شما میتونین این نرم افزار رو از کافه بازار و از آدرس پایین تهیه کنید . https://cafebazaar.ir/app/demo.drawing.khanevadeha/?l=fa با تشکر از شما واسه اینکه وقت گذاشتین و این مطلب رو خوندین
مامان زهرا
10 دی 94 13:19
سلام سمیه جان خوبی؟ غزل گلت خوبه؟ عزیزم بلخره دیروز رفتم دکتر گفت همه چی عالیه و خوبه فقط یکم عفونت داری که گفت با سرکه اینا رفع کنم و دارو نمیخواد عزیزم خیلی دوستت دارم ممنونم که یادمی خدا حفظت کنه و غزلت رو ببخشه بوووووس خدا همسرت رو هم برات حفظ کنه خانم گل
مامان سمیه
پاسخ
خداروشکر که مشکلی نیست عزیزدلم. خیالم راحت شد