ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 29 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

ماه آسمان ما

17 ماهگی غزلک

1395/6/14 11:07
نویسنده : مامان سمیه
341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل گندم مامان محبت وقتت بخیر دلبندم، امیدوارم امروز روز خوبی برات بوده باشه و از همه چیز راضی بوده باشی، بوس این خاطره در یک سال و 5 ماه و 5 روزگی شما با یه دنیا عشق و محبت ثبت میشه محبت 

بذار اول چیزایی که یادمه بنویسم که کلی ذوق هم براشون دارم محبت درست روز 9 شهریور که 17 ماهه شدی پانزدهمین دندون (سومین دندان نیش تو فک پایین) جوانه زد، این دندان های نیش خیلی سختن و تو رو اذیت میکنن مامانی، من هی برات دعا میکنم زودی تموم بشن و حالت بهتر بشه عزیزدلم محبت

حرف زدنت روز به روز بهتر و شیرین تر میشه بوس به غذا میگی گاگا خنده البته به همه چیزای خوردنی میگی گاگابغل صدای بیشتر حیوانات رو بلدی در بیاری، گاو و اسب (عاشق تقلید صدای اسبتم که خیلی نازه بغل) پیشی، ماهی، هاپو، کلاغ، ببعی و ... خلاصه خیلی از حیوانات رو بلدی صداشون رو تقلید کنی عزیزدلم بوس 

وقتی بهت میگم خودتو خوشگل کن دو تا دستتو میذاری کنار یه گوشت و سرتو خم میکنی و میخندی بغل فدات بشممممممم که اینقدر عزیزی دخترم بوس وقتی غذا خوردنت تموم میشه وایمیسی سرپا و خودتو میتکونی تا خورده های غذا از لباست بریزه محبت بعد میری دستمال میاری و دهن خودت و من رو تمیز میکنی و در نهایت هم یه بوس خوشمزه به مامان میدی بوسبغل  

هفته قبل یه روزی که بابا شیفت بود من و شما به همراه خاله هدی و حسنا و خاله سمیه و نیکا رفتیم شهربازی رنگین کمان و شما کوچولوها حسابی بازی کردین و ما مامانا هم کلی ذوق تون رو کردیم محبت مهمون خاله سمیه بودیم ، عصرونه خوشمزه ای هم درست کرده بود و همه چی عالی بود، ازش ممنونیم محبت عکس خوبی از اون روز ندارم متاسفانه زبان 

دیروز با هم رفتیم خانه مامان خاله عاطفه، خاله عاطفه دوست مامانه و همسایه قدیمی مامان جون اینا، تازه باردار شده و کلی ذوق داشت و با هم حسابی تعریف کردیم از نی نی محبت دختر داداشش هم اونجا بود که 3 سال و نیمه س و شما با یگانه کوچولو حسابی بازی کردی، خیلی سرگرم بودی و خیلی کم پیش من میومدی عمرم محبت 

یه سری بازی برات درست کردم که از بعضی هاش خوشت اومده و حسابی استقبال کردی، مثلا اینکه سبد اسباب بازی هات رو برات کش انداختم تا وقتی میخوای وسیله ای برداری از لای کش ها برداری و اینجوری برات جالب تره محبت اینم عکسش قوی 

بازیه بعدی اینه که چسب زدم زیر اوپن که دستت به زور میرسه و بهش بعضی از اسباب بازی هات رو چسبوندم که خوشت میاد و هی خودتو کش میدی تا اونا رو به دست بیاری که البته تکراریه و قبلا هم برات این کار رو کرده بودم بوس 

بازیه بعدی اینه که روی دیواره اوپن یا کف خونه برات چسب 5 سانتی میچسبونم و تو با اون انگشت های فسقلیت سعی میکنی اونا رو جدا کنی که اینم خوشت میاد و یه چسب رو اونقدر از دیوار میکنی و از من میخوای دوباره بچسبونمش که عملا چسبه تبدیل به کاغذ میشه و قدرت چسبندگی نداره خنده دیگه اینکه لگو هات رو تند تند میچسبونم به هم و شما هم سریع دونه دونه از هم جداشون میکنی و خیلی هم از این بازی خوشت میاد، کارهای دیگه هم هست که الان تو ذهنم نیست عزیزم محبت

قربون تیپ ورزشیت بشم من محبت 

عاشق چمن و راه رفتن روشی بوس

اینم مادری که از فرصت پارک و ددر برای غذا دادن به دخترش استفاده میکنه و گاهی اوقات خوب جواب میده محبت 

حسن ختام پست هم عکسی از 17 ماهگی نازنینم محبتبوس

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان هدی
27 شهریور 95 1:37
مبارکت باشه عزیز دل خاله. اگر بدونی مامان و بابات چقدر دوست دارن خوشگل خانوم. ای دور اون چشمای قشنگت کی میای بخونی وبلاگت رو طلا خانوم. چه عکسا و چه کیکی شده خاله سمیه. غذا خوردن اینا هم که فیلمی شده برا خودش
مامان سمیه
پاسخ
ممنون خاله هدی.چقدر شما مهربونی