ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

ماه آسمان ما

کنسرت موش ها

1395/6/21 14:34
نویسنده : مامان سمیه
405 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنین من سلام

دوشنبه هفته قبل عصر به دعوت خاله هدی و حسناجون به همراه خاله سمیه و نیکا جون رفتیم کنسرت موش ها محبت کلی موسیقی داشت و شما کوچولوها ذوق میکردین، البته یه جاهایی هم خوشتون نمیومد که فکر کنم به خاطر تاریکی سالن بود محبت  

اینم غزل جون در کنسرت موش ها بوس

ممنونیم از خاله هدی که این روز قشنگ رو برامون ساخت محبتبوس

هوای شهرمون خنک شده و شما همین اول بسم ا... سرماخوردی دلخور من موندم چطور شد که اینطور شد گریه دکتر بردیم و دارو هم مصرف کردی ولی هنوز بینیت کیپه و اذیت میشی، تازه سرفه هم میکنی غمگین 

امشب عروسیه نوه عمه من دعوتیم و چون شما حالت مساعد نیست مجبوریم بذاریمت پیش مامان گلی آرام هر چند از الان که هنوز نرفتیم دلم یه جوریه و میگم کاش با خودم ببرمت ولی میدونم اگه بمونی پیش مامان گلی و عمه جون برات بهتره بوس 

فردا دوست بابا به همراه خانمش و دختر 2 سال و 2 ماهه شون میان خونه مون، از شهر کاشان میان و چند روزی هستن، مطمئنم بازی با ریحانه جون رو دوست خواهی داشت و بهمون خوش میگذره محبت

زود زود زود خوب شو فرشته ناز من بوس

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان سمیرا
25 شهریور 95 2:47
سلام خوبین شما؟ غزلی انشاالله زودتر خوب بشی عزیزم.
مامان سمیه
پاسخ
سلام ممنون عزیزم