ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

ماه آسمان ما

دنیا امدن پسر عمه آرش

1396/5/28 23:20
نویسنده : مامان سمیه
184 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم. الهی فدای قد و بالات بشم عزیزممحبت چند روز قبل یعنی دقیقا روز جمعه 20 مرداد ماه ساعت 12 ظهر پسر عمه فاطمه به دنیا اومدمحبت انقدر ماه و عزیزه که نگو بغل شما هم باهاش ارتباط خوبی داری و دیدنش برات جالبه مخصوصا اینکه شیر میخوره و شما خیلی خاص نگاش میکنی و حس میکنم یاد شیرخوارگی خودت میفتیبوس مطمئنم آرش جان همبازی خوبی برات میشه نفسم

این روزها مشغول دلبری کردنی و من هر لحظه باهات عاشق میشم عاشق خدایی که انقدر بهم لطف داشته و تو رو بهم داده عزیزم.خدا رو هزاران بارر شکررررمحبت  شیرین زبانی هات دل همه رو برده و همه دوست دارن باهات هم صحبت بشن تا شما انقدر شیرین کلمات رو کنار هم بذاری و هوش از سر همه ببری. ماشالا هزار ماشالا بغل اینجا حیاط خانه مامان جونه و شما حسابی آب بازی میکنی. چند روز قبل داشتم حیاط خلوت رو مرتب میکردم امدی و جعبه عروسکت رو دیدی اخه من بیشتر عروسکای شما رو جمع کردم تا بعدها بهت بدم بعد هی گفتی عروسک بهم بده من گفتم نمیشه و اینا،چند باری گفتی و دیدی فایده نداره رفتی مشغول بازی شدی، چند دقیقه بعد امدی دیدم تسبیح دستته، گفتی مامان ببین دارم ذکر میگم که بهم عروسک بدیخنده اینو که گفتی چاره ای جز خوردنت نداشتم خوشمزه منبغل

این پست رو با گوشیم نوشتم.اولین پست با گوشی مامانمحبت فدات بشم نقلکمبوس

پسندها (2)

نظرات (3)

فروشگاه دایانا
29 مرداد 96 9:34
مامان هدی
31 مرداد 96 23:06
ااااااااااااااااای جون دلما. خداااا. چقدر پسره مبارک باشه قدمش. قسمت خودمان مجدداً وای چه عکس قشنگی از غزل گذاشتی. برای من کاملا نوستالژیک بود. قربان ذکر گفتنش. ضف کردم وقتی می خوندم این مطالب خوشگل رو. هزار الله اکبرش بشه. ماشالله
مامان سمیه
پاسخ
ممنون خاله هدی.لطف داری.بوسسسس
مامان سمیرا
29 شهریور 96 16:09
انشالله هرچه زودتر دعاش براورده بشه
مامان سمیه
پاسخ
ان شالله