ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 29 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

ماه آسمان ما

تولد 32 سالگی بابا جون

1393/7/13 9:50
نویسنده : مامان سمیه
190 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم. دیروز تولد باباجون بود، 32 ساله شد، به قول خودش امسال براش رنگ و بوی دیگه ای داشت. همش میگفت ذوق اینو دارم که سال بعد نی نی 6-7 ماهه س و با هم سه نفری تولد میگیریم. خاله اسیه و شوهرش هم اومدن. امروز عید قربانه. دیروز روز عرفه بود و من و بابا تو خونه با تلوزیون دعا خوندیم.برای همه به خصوص تو دعا کردیممحبت این روزها تهوعم خیلی بهتره ولی خب گاهی معده درد دارم. مثل دیشب که دایی احسان و عمو علی خونه مون بودن تا دور هم باشیم و با بابا جون فوتبال بازی کنن، منم معده درد شدیدی داشتم. اونا که تا صبح بازی کردن منم 12 خوابیدم. الانم خوابن و من اومدم تا کارامو انجام بدم و قبلشم برای تو پست بذارم.چشمک

راستی عمه فاطمه هم ازدواج کرد، ایشالا که خوشبخت بشن. مراسمی نگرفتن و دوست داشتن بدون هزینه اضافی برن خونه خودشون. من و تو هم براشون از ته دل ارزوی خوشبختی میکنیمجشن

دختر عمو کوچیکه ی من، مامان مطهره جون هم تو هفته قبل زایمان کرد، یه دختر ناز و گوگولی به دنیا اورده، دیدنش وقت نکردم برم. فردا عصر پیش دکترم وقت دارم.

الان 13 هفته و 5 روز سن داری عمرممحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زندگی از آ...تا...ی
13 مهر 93 12:43
سلام دوست عزیز عید قربان بر شما مبارک باد از آ...تا...ی زندگی در زندگی از آ...تا...ی طرز تهیه انواع غذاهای ایرانی و بین المللی، شیرینی پزی، خانه داری، درمان های خانگی،هنرهای دستی، بیماری های زنان و مشاوره ی خانواده و ازدواج در سایت زندگی از آ...تا...ی. با لینک کردن سایت برای همیشه به مفیدترین مطالب لازم برای زندگی دسترسی داشته باشید.
مامان هدی
16 مهر 93 21:08
سلام فسقل خاله. خوبی خوشگلم. نمی دونم دخمری یا گل پسر اما هر چی که هستی آرزو می کنم سالم و سلامت باشی و بیای و بشی همدم مامان و بابات مخصوصا مامانت. اونم مامان فسقلی نی نی ما که کم مونده بیاد. براش دعا کن قشنگم که سالم باشه
مامان سمیه
پاسخ
سلام خاله هدی. ایشالا تا چند هفته دیگه معلوم میشه دخترم یا پسر من مامانم رو خیلی دوست دارم خاله
خاله بلفی
20 مهر 93 16:58
قربون این نی نی بشم من لحظه شماری میکنم واسه اومدنش
مامان سمیه
پاسخ
ممنون خاله جون. منم خیلی دلم میخواد زودی بیام و همه شما مهربونا رو از نزدیک ببینم