ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 29 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

ماه آسمان ما

36 هفتگی نخودچی مون

1393/12/14 16:24
نویسنده : مامان سمیه
398 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم، خوبی؟ الهی دورت بگردم که اینقدر برام عزیزی بغل اگه میدونستم اینقدر عزیز و دوست داشتنی هستی برای اومدنت زودتر اقدام میکردم دلبندم بوس دومین روز هفته 36 هستیم و میتونم به جزئت بگم بهترین روزهای زندگیمونه محبت همه اینا به لطف خداس، ازش یه دنیا ممنونیم جشن

امروز صبح باباجون همراه مامان و باباش رفتن شهرشون، مراسم چهلم بابابزرگ بابا بود، همون پیرمردی که بی نهایت خانواده سه نفری ما رو دوست داشت و همیشه دعامون میکرد و به قول خودش یکی از آرزوهاش دیدن تو بود، از خدا میخوام روحش قرین رحمت و آرامش باشه آرام

منم تا ظهر سرکار بودم، قبلش رفتم و یه سری از کارای تمدید گواهینامم رو انجام دادم، جلسه نسبتا طولانی بود و صندلی که من نشسته بودم خشک و ناجور بود، واسه همین ظهر مقداری کمردرد داشتم و تو هم انگار اذیت شده بودی همش خودتو جمع کرده بودی یه گوشه و فشار میدادی، پاهاتم از بالا حسابی فشار میدادی به قفسه سینه م اینطوری بود که من نفس کشیدنم برام سخت بود، جلسه که تموم شد پرواز کردم سمت خونه، ناهارم نداشتیم و مجبوری نون خیار و گوجه خوردم، اگه بابا بفهمه ناراحت میشه خطا طفلی حقم داره، آخه این ناهار یه مامان 9 ماهه نیست، من کلا تغذیه م رو مواظبم ولی خب گاهی هم پیش میاد دیگه متفکر

الانم میخوام با دایی حسین برم معاینه چشم پزشکی واسه گواهینامه، شب هم خونه آسیه اینا دعوتیم، دوست دارم فردا که بابا خونه س در و پنجره تو حیاط رو تمیز کنیم، امیدوارم بشه.

غزل من و بابا بی نهایت دوستت داریم، اینو هیچ وقت فراموش نکن، به این دوست داشتن هیچ وقت شک نکن دخترم، حتی اگه روزی یادمون رفت هر روز بگیم که دوستت داریم تو بدون که عمر و عشق مشترک من و بابایی و برامون خیلی عزیزی محبت

پسندها (4)

نظرات (3)

آبجی فاطمه
14 اسفند 93 16:40
سمیه جون چه خوب که داری کارهاتو انجام میدی.دخملی بیاد نمیزاره دست به سیاه و سفید بزاری.اما بیا زود زود وبلاگش رو آپ کن.مثل من سرت شلوغ نشه تنبل بشی
مامان سمیه
پاسخ
روزای اول اومدن نی نی همینه، امیدوارم من بتونم خیلی زود اوضاع رو دستم بگیرم
آبجی فاطمه
14 اسفند 93 16:42
باتبادل لینک موافقی عزیزم؟با اجازه لینکتون میکنم
مامان سمیه
پاسخ
بله خواهر خوب
فریما
16 اسفند 93 7:25
ممنون از شما که بهمون سر زدین