ماه اسمان ماماه اسمان ما، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره
علی جانعلی جان، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

ماه آسمان ما

یک سالگیت مبارک همه کس ما

1395/1/9 16:35
نویسنده : مامان سمیه
399 بازدید
اشتراک گذاری

یک سال از تولدت گذشت و چه یک سال قشنگی محبت به تعداد روزهای این یک سال به تعداد خنده های تو به تعداد ذوق های من و بابا حامد توی این یک سال خدا رو شکر میکنم، الهی که همیشه تنت سالم و دلت خوش باشه محبت من و بابا حامد عاشقتیم و هر لحظه بابت داشتنت خدا رو شکر میکنیم عزیزدلممممم بغل 

دیشب مامان و بابا و دو تا داداش های من به همراه مامان بزرگم خاله فاطمه و دایی نادر و دایی بهمن اومدن خونه مون و با هم تولد شما رو جشن گرفتیم، خوش گذشت کلی خندیدیم و عکس بازی کردیم محبت امشب هم خانواده ی بابا حامد میان تا کنار هم تولد شما رو جشن بگیریم بغل البته عمه فاطمه و همه زهرا سرماخوردن و عمو علی هم تهرانه و نمیتونن بیان آرام

کادوهای دیشب شما هم النگوی طلا از طرف مامان و بابای من که هم به مناسبت عیدی شما بود هم تولدت دایی حسین یه جفت کفش صورتی اسپرت خوشگل دایی احسان یه دست بلوز شلوار صورتی خوشگل خاله فاطمه یه سکه پارسیان مامان بزرگ من هم پول نقد اوردن از همه شون ممنونم محبت

توی پست بعد از عید و تولدت عکس میذارم عزیزدلم بوس

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان سمیرا
10 فروردین 95 17:46
مبارکه غزل خانمی انشاالله صدساله بشی عزیزدلم تولدتو از طرف خودم و سامیاری بهت تبریک می گم. همیشه شاد باشی در کنار مامان و بابا
مامان سمیه
پاسخ
ممنون خاله/تولد سامیار هم پیشاپیش مبارک
نسیم جون
11 فروردین 95 12:32
بیا وبم و آخرین پستم رو ببین.شاید اگه نیای وبم رو حذف کنم اخه دیگه نا امید شدم
مامان سمیه
پاسخ
چرا اخه؟
بیتا
13 فروردین 95 2:14
سبزه دلت را به نيت آرزوهايت، هر چه که هست گره بزن، شادي؛ زيبايي؛ لطافت و خوشي هاي پايدار تقديم وجودتون سيزده بدرتون مبارک از ته دل خوشحال ميشم به منم سر بزنين